۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱:۳۹
کد خبر: 81152680
T T
۰ نفر
امیدهای قهرمانی لیورپول در 10 دقیقه به حداقل رسید

تهران - ایرنا- تیم فوتبال لیورپول برتری 3 بر یك مقابل كریستال پالاس را در 10 دقیقه از دست داد تا امیدهای قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس را به حداقل كاهش دهد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال لیورپول از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس مهیمان كریستال پالاس بود و در پایان به تساوی 3 بر 3 قناعت كرد.

این درحالی است كه لیورپول تا دقیقه 80 با گلزنی «جو آلن» هافبك ولزی، «دانیل استوریج» و «لوییس سوارز» از حریف پیش بود اما گل های «دیمین دلانی» و «دیت گایل»(دو گل) در دقایق پایانی روند بازی را تغییر داد.

سرخپوشان بندر لیورول با این تساوی 81 امتیازی شده و یك بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی موقتا صدرنشین شدند اما با توجه به دیدارهای خانگی آسانی كه منچسترسیتی پیش روی دارد، شانس قهرمانی لیورپول تقریبا از دست رفت.

منچسترسیتی 80 امتیازی در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم، سه شنبه شب از هال سیتی پذیرایی خواهد كرد و با یك تساوی نیز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول دوباره صدرنشن می شود.

هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس یكشنبه هفته آینده برگزار می شود كه لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان نیوكاسل است و منچسترسیتی از وستهام میزبانی می كند.

ورزشی(2)**3783** 1917