۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۹
کد خبر: 81154503
T T
۰ نفر
بسكتبال حرفه اي آمريكا؛ نخستين پيروزي ميامي و سن آنتونيو در يك چهارم نهايي

تهران - ايرنا - مرحله يك چهارم نهايي مسابقات بسكتبال حرفه اي آمريكا «ان.بي.اي» بامداد امروز چهارشنبه با دو بازي پيگيري شد و تيم هاي ميامي هيت و سن آنتونيو اسپرز به نخستين پيروزي خود در اين مرحله دست يافتند.

به گزارش ايرنا، مرحله پلي آف مسابقات بسكتبال حرفه اي آمريكا به صورت چهار برد از هفت بازي برگزار مي شود و هشت تيم واشنگتن ويزاردز، لس آنجلس كليپرز، بروكلين نتز، پورتلند تريلبليزرز، ميامي هيت، اينديانا پيسرز، سن آنتونيو اسپرز و اوكلاهوماسيتي تاندر در مرحله يك چهارم نهايي با هم رقابت مي كنند.

بامداد امروز و در دومين روز رقابت هاي اين مرحله دو ديدار در كنفرانس هاي شرق و غرب برگزار شد كه تيم هاي ميامي هيت و سن آنتونيو اسپرز به ترتيب تيم هاي بروكلين نتز و پورتلند تريلبليزرز را از پيش رو برداشتند.

در نخستين بازي تيم هاي بروكلين نتز و ميامي هيت از كنفرانس شرق به مصاف هم رفتند كه ميامي 107 بر 86 در خانه حريف به پيروزي رسيد.

سن آنتونيو اسپرز نيز در كنفرانس غرب در بازي خارج از خانه موفق به شكست پورتلند تريلبليزرز با امتياز 116 بر 92 شد تا نخستين پيروزي خود در مرحله يك چهارم نهايي را به دست آورد.

رقابت هاي بسكتبال حرفه اي آمريكا در مرحله يك چهارم نهايي امشب (سه شنبه شب) با دو بازي پيگيري خواهد شد كه برنامه آن به قرار زير است:

واشنگتن ويزاردز - اينديانا پيسرز (كنفرانس شرق)

لس آنجلس كليپرز - اوكلاهوماسيتي تاندر (كنفرانس غرب)

تيم هاي واشنگتن ويزاردز و لس آنجلس كليپرز در نخستين بازي خود در اين مرحله از رقابت ها كه روز دوشنبه برگزار شد، به پيروزي دست يافتند.

ورزشي(6)**1379