۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۲
کد خبر: 81154569
T T
۰ نفر

زانتي در آستانه وداع با اينترميلان

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۲
کد خبر: 81154569
زانتي در آستانه وداع با اينترميلان

تهران - ايرنا - خاوير زانتي كاپيتان تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا از تصميم خود براي اعلام بازنشستگي از فوتبال حرفه اي در پايان رقابت هاي فصل جاري خبر داد.

به گزارش فيفا، اين مدافع 40 ساله از سال 1995 كه از باشگاه بانفيلد آرژانتين به اينترميلان پيوست تا كنون 851 بار براي اين تيم در مسابقات رسمي به ميدان رفته است.

وي در اين باره گفت: احساس مي كنم زمان بازنشستگي فرا رسيده است. فوتبال چيزهاي زيادي به من داده است و من از لحظه لحظه آن لذت برده ام.

زانتي سال گذشته دچار مصدوميت شد اما دوباره به مسابقات بازگشت و در فصل جاري 10 بار براي اينترميلان در مسابقات سري آ بازي كرده است.

وي افزود: بعد از مصدوميت سال گذشته واقعا مي خواستم ثابت كنم كه هنوز هم توان رقابت را دارم و موفق شدم.

زانتي بازيكن سابق تيم ملي آرژانتين كه با اينترميلان به پنج قهرماني در سري آ، چهار قهرماني در جام حذفي ايتاليا، يك قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، يك قهرماني در جام يوفا و يك قهرماني در جام باشگاه هاي جهان رسيده است، بعد از خداحافظي نيز در اين تيم خواهند ماند و به عنوان مدير ورزشي به فعاليت خود ادامه مي دهد.

وي خاطر نشان كرد: ترسي از زندگي بعد از بازنشستگي ندارم. البته بعضي چيزها را از دست مي دهم ولي به نظرم ترس براي آنهايي است كه نمي دانند چطور از اوقات فراغت خود استفاده كنند. معلوم است كه ديگر چيزي مثل گذشته نخواهد بود ولي من آماده هستم چون به كار در دنياي فوتبال ادامه مي دهم و اين من را زنده نگه مي دارد.

وي در پاسخ به سوالي در مورد اينكه دوست دارد كدام يك از بازي هاي 22 سال دوران حرفه اي اش يكبار ديگر تكرار شود، اظهار داشت: دو بازي. يكي براي اينكه لذت ببرم و ديگري براي اينكه نتيجه را تغيير بدهم. دوست دارم دوباره در فينال ليگ قهرمانان 2010 كه اينترميلان در سانتياگو برنابئو 2 بر صفر بايرن مونيخ را شكست داد بازي كنم و براي دومي حاضرم هرچه دارم بدهم تا بازي آرژانتين مقابل سوئد در جام جهاني ژاپن كه موجب حذف ما شد، تكرار شود.

ورزشي**9126**1379