۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۲۳
کد خبر: 81156976
T T
۰ نفر
تیموریان: امیدوارم لژیونرها زودتر ملحق شوند/ پول زور نگرفتیم، حقمان بود

تهران - ایرنا - بازیكن تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم لژیونرها زودتر به تیم ملی اضافه شوند و در یك ماه باقیمانده تا جام جهانی شرایط بهتری را برای حضور در این مسابقات به دست‌ آوریم.

به گزارش ایرنا، آندرانیك تیموریان امروز پنج شنبه در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی فوتبال پس ازبازگشت ازآفریقای جنوبی افزود: در اینجا به عنوان كوچك‌ترین عضو تیم ملی ازرسانه‌هایی كه برای پوشش اولین تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند، تشكر می كنم.

وی درمورداردوی آفریقای جنوبی تصریح كرد:اردوی خوبی بودوچندبازی دوستانه برگزار كردیم كه امیدوارم برای جام جهانی مثمر ثمر باشد.محك خوبی خوردیم، هر چند كه نیمی از تیم نبودند و درگیر باشگاه‌های خود بودند.

تیموریان درمورد غیبت جواد نكونام و مسعود شجاعی دراین اردوگفت: امیدوارم هرچه زودتر آنها به تیم ملی ملحق شوند. باشگاه‌هایشان با آنها قرارداد دارند و امیدوارم باتعاملی كه بین فدراسیون وباشگاه‌هایشان صورت می‌گیرداین مسئله حل شود.

بازیكن تیم فوتبال استقلال در باره ادامه همكاری با این باشگاه گفت: برای فصل بعد هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام.

وی درباره مصدومیت دست خودوروند بهبودی آن افزود: دستم دربازی با الشباب شكست و پس از آن هم در خدمت استقلال بودم. به هر حال باید مدتی مراقب دست خود باشم و با این محافظ بازی كنم. به هر حال در فوتبال چنین مسائلی به وجود می‌آید.

تیموریان در مورد انتقادهایی كه در خصوص قراردادهای میلیاردی بازیكنان فوتبال به آنها می‌شود،گفت:‌درجاهای دیگر بیشتر از اینها پول می‌دهند. تعداد بازیكنان باكیفیت درسطح ملی انگشت‌شمار هستند ضمن اینكه تمام این پول به ما نمی‌رسد و مالیات آن را به دولت محترم می‌دهیم. پول زور كه نگرفتیم، حق‌مان را از فوتبال گرفتیم كه باشگاه‌ها به ما می‌دهند.

تیموریان درباره انتقاداتی كه به لباس‌های تیم ملی می‌شود و اینكه او گفته بود لباس‌ها هر روزآب می‌رود، عنوان كرد:دراین موردصحبت كرده‌ام ودیگرنمی‌خواهم حرفی بزنم اما در شأن و شخصیت تیم ملی نیست كه با این لباس‌ها به میدان برود.

تیموریان در پاسخ به سوال یك خبرنگار در خصوص اینكه آیا شانس صعود به دور دوم جام جهانی را دارید؟،گفت: ‌تمام تلاش‌مان را می‌‌كنیم و دور از دسترس نیست.

ورزشی(3)**1379**1590