۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۱۶
کد خبر: 81157286
T T
۰ نفر
متين ايران از راه يابي به جمع چهار تيم برتر باز ماند

تهران - ايرنا - تيم واليبال متين ورامين در سومين و آخرين بازي دور مقدماتي خود در مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي مردان جهان سه بر يك مغلوب بيلگوري روسيه شد و از راه يابي به جمع چهار تيم برتر اين رقابت ها باز ماند.

به گزارش ايرنا، چهارمين و آخرين روز دور مقدماتي مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي جهان با سه ديدار در شهر بلو هورزينته برزيل پيگيري شد و تيم متين ورامين ايران با پذيرش شكست در برابر بيلگوري روسيه به عنوان سومي جدول گروه يك رضايت داد.

شاگردان بانيولي سرمربي تيم متين ورامين در اين ديدار تلاش زيادي براي شكست حريف كردند به گونه اي كه در ست دوم 25 بر 22 پيروز شدند و در ست چهارم نيز بيلگوري به سختي موفق به شكست نماينده ايران شد.

متين ورامين در ست هاي اول، سوم و چهارم به ترتيب با امتيازهاي 25 بر 21، 25 بر 15 و 26 بر 24 در برابر بيلگوري مغلوب شد تا در نهايت سه بر يك نتيجه اين بازي را واگذار كرده باشد.

تيم بيلگوري روسيه با كسب سه امتياز بازي با متين، هفت امتيازه شده و در گروه يك صدرنشين شد و نماينده كشور ميزبان (سادا كرويز) دوم شد و به جمع چهار تيم برتر پيوستند.

تيم متين ورامين نيز با يك پيروزي و دوشكست موفق به كسب سه امتياز شد و در رتبه سوم جدول گروه يك قرار گرفت و نماينده پرتوريكو بدون امتياز چهارمين رتبه را به خود اختصاص داد.

در ديگر بازي هاي روز آخر دور مقدماتي اين رقابت ها يو پي ان اس آرژنتين سه بر دو الريان قطر را شكست داد و ترينيتو ايتاليا سه بر صفر اسپرانس تونس را از پيش رو برداشت.

در گروه دوم اين رقابت ها نيز تيم هاي الريان قطر و يوپي اس سي آرژانتين به ترتيب با 7 و 6 امتياز اول و دوم و راهي مرحله نيمه نهايي شدند. نمايندگان كشورهاي ايتاليا و تونس نيز در اين گروه سوم و چهارم شدند.

ورزشي(2)**1379