۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۴۹
کد خبر: 81157731
T T
۰ نفر
كامرانی: باید مراقب حاشیه سازی های تیم بسكتبال مهرام تهران باشیم

آبادان - ایرنا - بازیكن ملی پوش تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص پنجمین دیدار فینال لیگ برتر بسكتبال گفت: مهرام برای از دست ندادن قهرمانی، دست به هر كاری خواهد زد و باید مراقب حواشی این تیم باشیم.

مهدی كامرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی آسانی پیش رو نداریم زیرا این بازی حساسیت های خاص خود را دارد.

وی اظهار داشت: هر دو تیم به دنبال كسب عنوان قهرمانی هستند و این موضوع به حساسیت بازی افزوده است.

ملی پوش تیم پتروشیمی بندر امام افزود: ما سه بازی انجام شده از فینال را برده ایم و برای كسب عنوان قهرمانی شانس بیشتری نسبت به تیم مهرام داریم. البته این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد و امروز برای كسب این عنوان دست به هر كاری خواهد زد.

وی افزود: به طور حتم این بازی حواشی خاص خود را خواهد داشت و ما باید مراقب حاشیه سازی تیم مهرام باشیم.

ملی پوش تیم پتروشیمی بندر امام گفت: اگر بازی سوم در تهران با ناداوری همراه نبود، تیم ما پیروز می شد.

وی با اشاره به پیروزی تیمش در بازی چهارم در تهران افزود: اشتباهات داوری در این دیدار كاهش یافت و ما مقابل تیم مهرام به پیروزی رسیدیم.

كامرانی اظهار كرد: جای خالی تماشاگران ماهشهری در بازی امروز احساس خواهد شد اما با همه این شرایط باز هم شانس ما برای قهرمانی بیشتر است.

وی افزود: امروز به عشق هواداران ماهشهری مقابل تیم مهرام خواهیم ایستاد تا قهرمانی را به آنها تقدیم كنیم.

تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام، امروز (جمعه) در پنجمین دیدار از بازی فینال رقابت های لیگ برتر بسكتبال باشگاه های ایران میزبان مهرام تهران است كه در صورت پیروزی در این دیدار بر سكوی قهرمانی خواهد ایستاد.ك/3

7104/7279

ورزشی. ** 1589 **