۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۵
کد خبر: 81157807
T T
۰ نفر

لیگ برتر هندبال؛ ثامن الحجج مشهد هم آسیایی شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۵
کد خبر: 81157807
لیگ برتر هندبال؛ ثامن الحجج مشهد هم آسیایی شد

تهران - ایرنا - تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد با برتری مقابل میزبان خود سنگ آهن بافق یزد، مقام دومی خود را در لیگ برتر هندبال قطعی كرد تا به عنوان نماینده كشورمان به مسابقات باشگاه های آسیا راه یابد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سنگ آهن بافق یزد و ثامن الحجج مشهد در هفته بیست و یكم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران عصر امروز (جمعه) در سالن ورزشی امام علی (ع) سنگ آهن شهرستان بافق برگزار شد و شاگردان علیرضا حبیبی در تیم ثامن الحجج مشهد در یك بازی نزدیك و نفسگیر با نتیجه 21 بر 20 مقابل حریف به برتری رسیدند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 8 بر 6 به سود ثامن الحجج مشهد رقم خورد.

قضاوت این مسابقه برعهده مجید كلاهدوزان و علیرضا موسویان بود.

داوود توكلی رییس كمیته داوران كنفدراسیون هندبال آسیا به عنوان ناظر ویژه و عبدالصاحب نكویی به عنوان نماینده فدراسیون هندبال بر این دیدار نظارت كردند.

بوروت ماچك سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی هندبال ایران نیز این دیدار حساس را از نزدیك مشاهده كرد.

تیم ثامن الحجج مشهد با این پیروزی 27 امتیازی شد و در فاصله یك هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال، مقام دومی خود را در این رقابت ها قطعی كرد تا به همراه تیم ثامن الحجج سبزوار قهرمان زودهنگام لیگ برتر هندبال به باشگاه های آسیا راه یابد.

شاگردان مهدی رهبری در تیم سنگ آهن بافق یزد هم با قبول شكست امروز 26 امتیازی باقی ماندند و در رده سوم لیگ برتر هندبال قرار گرفتند.

ورزشی (3). ** 7537 ** 1067 ** 1589