۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۰۵
کد خبر: 81157825
T T
۰ نفر
حبيبي: اميد به كسب نايب قهرماني، حساسيت مسابقه را زياد كرد

تهران - ايرنا - سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: اميد به كسب عنوان نايب قهرماني، حساسيت ديدار با سنگ آهن بافق را دو چندان كرده بود.

عليرضا حبيبي عصر امروز (جمعه) پس از پيروزي مقابل تيم سنگ آهن بافق يزد و راهيابي ثامن الحجج مشهد به جام باشگاه هاي آسيا در گفت و گو با ايرنا افزود: با توجه به شرايط ميزباني تيم سنگ آهن بافق يزد و اميد اين تيم به كسب عنوان نايب قهرماني، حساسيت ديدار دو چندان شده بود و دو تيم تلاش كردند با تمام نوان خود و كسب پيروزي در رده دوم ليگ برتر قرار گيرند.

وي اظهار كرد: اين ديدار با توجه به اينكه نايب قهرمان ليگ برتر در آن مشخص مي شد، بسيار حساس بود و تيم ما حتي در صورت تساوي هم مي توانست به اين مقام دست يابد.

حبيبي خاطرنشان كرد: در دقايق ابتدايي اين ديدار، نمايش بسيار خوبي ارايه كرديم و موفق شديم در پايان نيمه نخست با نتيجه 8 بر 6 از حريف خود پيش بيافتيم و در نيمه دوم نيز اين اختلاف را بيشتر كنيم.

وي ادامه داد: اما با نزديك شدن به دقايق پاياني بازي و تحليل رفتن انرژي بازيكنان تيم ما، بازي به تساوي كشيده شد تا در دقايق پاياني با دقت بيشتري عمل كرده و نتيجه بازي را به سود خود به پايان برسانيم.

سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: رفتارهاي غير ورزشي برخي تماشاگران در نيمه دوم، مشكلاتي را به وجود آورد و كار را براي ما دشوار كرد اما با ارايه نمايش مطلوب موفق به كسب پيروزي شديم تا به استقبال نايب قهرماني ليگ برتر برويم.

وي اضافه كرد: ديدار هفته آينده ما مقابل نفت و گاز گچساران در مشهد برگزار مي شود و فكر نمي كنم كار دشواري مقابل اين تيم داشته باشيم چرا كه تيم ما يك هفته مانده به پايان ليگ برتر نايب قهرماني خود را مسجل كرده و از اين بابت بسيار خوشحاليم.

حبيبي در پاسخ به پرسش خبرنگار ايرنا كه شما به عنوان مربي تيم ملي در كنار بوروت ماچك در نايب قهرماني تيم ملي هندبال در بازي هاي آسيايي 2010 گوانگ ژو چين نقش داشتيد آيا بار ديگر در كنار او همكاري خواهيد كرد؟ با لبخند پاسخ داد كه پرسش اين سوال شما تا يك هفته ديگر مشخص مي شود.

ديدار تيم هاي سنگ آهن بافق يزد و ثامن الحجج مشهد در هفته بيست و يكم ليگ برتر هندبال باشگاه هاي ايران، عصر امروز (جمعه) در سالن ورزشي امام علي (ع) سنگ آهن شهرستان بافق برگزار شد و شاگردان عليرضا حبيبي در تيم ثامن الحجج مشهد در يك بازي نزديك و نفسگير با نتيجه 21 بر 20 مقابل حريف به برتري رسيدند.

تيم ثامن الحجج مشهد با اين پيروزي و با كسب 27 امتياز در يك هفته مانده به پايان ليگ، عنوان نايب قهرماني را كسب كرد و به همراه تيم ثامن الحجج سبزوار راهي جام باشگاه هاي آسيا شد.

ورزشي (4). ** 7537 ** 1067 ** 1589