۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۱۹
کد خبر: 81157834
T T
۰ نفر

پیروزی تیم ملی ب والیبال ایران برابر استرالیا

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۱۹
کد خبر: 81157834
پیروزی تیم ملی ب والیبال ایران برابر استرالیا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ب ایران در دیداری تداركاتی و دوستانه موفق به شكست تیم ملی استرالیا شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال استرالیا كه برای برگزاری اردوی تداركاتی و چند دیدار دوستانه به تهران آمده است، از ساعت 19 امروز جمعه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران در نخستین بازی تداركاتی خود به مصاف تیم ملی والیبال ب ایران رفت.

شاگردان پیمان اكبری سرمربی تیم ملی ب ایران كه خود را برای حضور در جام كنفدراسیون والیبال آسیا آماده می كنند، در این بازی تداركاتی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 22 در برابر تیم ملی استرالیا به پیروزی رسیدند.

اكبری در ست اول و دوم این بازی از تركیب اصلی تیم ملی ب استفاده كرد اما در ست سوم به بازیكنان جوانتر میدان داد تا تجربه كسب كنند. تیم ملی والیبال استرالیا نیز با تركیب اصلی خود به این بازی حاضر نشد و بیشتر از بازیكنان جوان استفاده كرد.

تیم ملی والیبال استرالیا كه امروز جمعه علاوه بر دو نوبت تمرین یك بازی تداركاتی با تیم ملی والیبال ب ایران داشت، فردا شنبه در دومین بازی تداركاتی و دوستانه خود در ایران به مصاف تیم ملی الف ایران می رود.

بر اساس توافق دو تیم حضور تماشاگران، خبرنگاران و اصحاب رسانه تنها در بازی روز یكشنبه تیم ملی والیبال در برابر تیم ملی استرالیا كه در سالن 12 هزار نفری برگزار می شود، امكان پذیر است.

ورزشی(1)**1379