۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۲۹
کد خبر: 81157837
T T
۰ نفر
لیگ برتر هندبال؛ سرمربی سنگ آهن بافق: مانند یك مدعی بودیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق گفت: این بضاعت را نداشتیم كه امسال جزو مدعیان باشیم اما با تلاش و همت بازیكنان و مجموعه سنگ آهن بافق و حمایت های هیات مدیره موفق شدیم به عنوان مدعی، خودمان را مطرح كنیم.

مهدی رهبری عصر امروز (جمعه) پس از شكست تیم سنگ آهن بافق یزد مقابل ثامن الحجج مشهد در هفته بیست و یكم لیگ برتر هندبال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نتایج مطلوبی كه تیم سنگ آهن بافق یزد در دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال كسب كرد، مردم شهرستان بافق به رشته هندبال علاقه بیشتری پیدا كرده اند، به طوری كه اكثر دیدارهای این تیم با حضور پرشور و پرتعداد تماشاگران برگزار می شود.

وی خاطرنشان كرد: بضاعت تیم ثامن الحجج مشهد از ما بیشتر است و حق این تیم بود كه به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

رهبری با تبریك پیروزی تیم ثامن الحجج مشهد در دیدار امروز گفت: ما در این مسابقه شانس پیروزی داشتیم كه با اخراج امین كاظمی این شانس را از دست دادیم و تیم ثامن الحجج مشهد شایستگی پیروزی را داشت.

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد در پاسخ به این سوال ایرنا كه به عقیده شما آیا بازیكن جدیدی شایستگی حضور در تیم ملی را دارد یا خیر؟ اظهار كرد: در این خصوص نظر سرمربی تیم ملی اهمیت دارد و نظر من نمی تواند با عقیده بوروت ماچك یكسان باشد.

وی ادامه داد: بوروت ماچك سرمربی تیم ملی هندبال، نیازها را شناسایی می كند و براساس آن بازیكنانی را كه بتوانند به اهداف مورد نظر او كمك كنند به تیم ملی دعوت می كند.

رهبری خاطرنشان كرد: البته در هندبال ایران استعدادهای زیادی وجود دارد و در صورت شناسایی این استعدادها می توانیم تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم.

وی بیان داشت: هندبال ایران فقط به بازیكنانی كه در صعود تیم ملی به مسابقه های قهرمانی جهان نقش داشتند، ختم نمی شود و بازیكنان مستعد دیگری هم این لیاقت را دارند كه حداقل با حضور در یك اردوی تیم ملی مورد آزمایش قرار گیرند و محك بخورند.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق در خصوص قضاوت دیدار امروز (جمعه) این تیم مقابل ثامن الحجج مشهد گفت: داوران در دیدار امروز نمایش بسیار خوبی داشتند اما در صحنه اخراج امین كاظمی سختگیرانه قضاوت كردند.

وی ادامه داد: این تیم داوری (علیرضا موسویان و مجید كلاهدوزان) نظیر همین صحنه را كه در دیدار سنگ آهن بافق و هپكو اراك برای بازیكن تیم اراكی رخ داد، آن بازیكن را اخراج نكردند و اگر در آن مسابقه پیروز می شدیم اكنون نایب قهرمان لیگ برتر بودیم!!

دیدار تیم های سنگ آهن بافق یزد و ثامن الحجج مشهد در هفته بیست و یكم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران، عصر امروز (جمعه) در سالن ورزشی امام علی (ع) سنگ آهن شهرستان بافق برگزار شد و شاگردان علیرضا حبیبی در تیم ثامن الحجج مشهد در یك بازی نزدیك و نفسگیر با نتیجه 21 بر 20 مقابل حریف به برتری رسیدند.

تیم ثامن الحجج مشهد با این پیروزی و با كسب 27 امتیاز در یك هفته مانده به پایان لیگ، عنوان نایب قهرمانی را كسب كرد و به همراه تیم ثامن الحجج سبزوار راهی جام باشگاه های آسیا شد.

تیم سنگ آهن بافق یزد هم اكنون با 26 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

ورزشی (4). ** 7537 ** 1067 ** 1589