۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۷
کد خبر: 81158091
T T
۰ نفر
یك طلا ودونقره برای زنان تیرانداز ایرانی در  رقابت های جهانی

تهران - ایرنا- دومین روز رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان لهستان در حالی پایان یافت كه زنان تیرانداز ایرانی یك مدال طلا و دو نقره به نام خود ثبت كردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، در دومین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین كه در كشور لهستان در حال برگزاری است، زنان تیرانداز كشورمان به یك طلا و نقره در بخش انفرادی و یك نقره در بخش تیمی دست یافتند.

در مسابقات بخش انفرادی، ماده P2 ساره جوانمردی، عالیه محمودی و الناز عونی به مصاف حریفان رفتند كه در پایان ساره جوانمردی به نشان طلا و عالیه محمودی به نشان نقره این ماده دست یافتند و تیراندازی از روسیه عنوان سوم را كسب كرد.

در بخش تیمی همین ماده، نمایندگان كشورمان ساره جوانمردی، عالیه محمودی و الناز عونی، پس از تیم روسیه عنوان دومی و مدال نقره را كسب كردند و تیم تركیه نیز عنوان سوم را كسب كرد.

رقابت های جام جهانی تیراندازی لهستان با حضور 150 ورزشكار از 27 كشور جهان تا 22 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مجید فلاح اردشیر، الناز عونی و معصومه سلیمی (آذربایجان شرقی)، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری‌نیاو هادی نجفی ملكی (تهران)، اكبر عالی پور، معصومه خدابخشی (لرستان)، ساره جوانمردی و زهرا قاضی عسگر، عطاءاله زارعی (فارس)، عالیه محمودی و سیده اعظم رضائی (مازندران) و صدریه پرهیز (ایلام) ،14 ملی پوش اعزامی به این مسابقات هستند.

ورزشی (1)**1828**1581
۰ نفر