۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰
کد خبر: 81158373
T T
۰ نفر
فیفا برای پرداخت بدهی بازیكنان خارجی 4روز به پاس فرصت داد/ احتمال سقوط به دسته دوم

همدان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا- FIFA) در نامه ای به این باشگاه مهلت چهار روزه ای را برای پرداخت بدهی شش میلیارد ریالی به دو بازیكن سابق پاس تعیین كرد.

'بهرام یدی'روزشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:'ساشا كلونیجا'و'اكمل هلماتوف' دو بازیكن خارجی این تیم بوده اند كه اكنون به ترتیب چهار و دو میلیارد ریال از این باشگاه طلب دارند.

وی اضافه كرد:فیفا پیش ازاین نیز در نامه ای خواستار پرداخت طلب این بازیكنان شده بود كه مورد توجه قرار نگرفت و اكنون محكوم به پرداخت این بدهی با 10 درصد جریمه هستیم.

یدی بیان داشت:مقر فیفا امروز و فردا تعطیل است و با توجه به تعطیلی رسمی روزسه شنبه باید تا روز دوشنبه ضمن تامین بدهی ساشا كلونیجا، این مبلغ را همراه با جریمه تعیین شده به حساب او واریز كنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تاكید كرد: بدهی كلونیجا باید تا روز تعیین شده پرداخت شوددرغیراینصورت طبق هشدار فیفاشش امتیاز از تیم پاس در چارچوب رقابت های لیگ دسته یك كم می شود و با این شرایط به لیگ دسته دو سقوط می كنیم.

وی اظهار داشت: همچنین بعد از پرداخت بدهی معوقه كلونجیا باید طلب اكمل هلماتوف بازیكن ازبكستانی را پرداخت كنیم كه هر دو بازیكن یاد شده چند سال قبل در تیم پاس عضویت داشتند.

وی خاطرنشان كرد:'وینكو بگوویچ' سرمربی سابق پاس نیز دیگر خارجی طلبكار از این تیم است كه او نیز چیزی حدود یك میلیارد و 800 میلیون ریال طلب دارد و باید قبل از اخطار فیفا پرداخت شود.

وی باانتقادازپرداخت نكردن مطالبات بازیكنان كه منجربه انباشته شدن غیرمتعارف بدهی های میلیونی این باشگاه شده است، یادآور شد: در دوره جدید مدیریت تیم پاس سعی داریم در پرداخت مطالبات بازیكنان و كادر فنی سازماندهی مناسبی داشته باشیم.

ساشا كلونیجا از صربستان و اكمل هلماتوف اهل كشور ازبكستان در زمان مدیریت 'كریم ملاحی' در پاس به عضویت این تیم درآمدند.

هر دو بازیكن دو فصل برای تیم پاس به میدان رفته اند و حالا پس از چهار سال باید بدهی این بازیكنان خارجی همراه با جریمه تعیین شده فیفا پرداخت شود.

تیم پاس همدان هم اكنون در لیگ دسته یك فوتبال كشور حضور دارد و گفته می شود بدهی این تیم به بازیكنان، مربیان و سایر دست اندركاران از ادوار گذشته بیش از 50 میلیارد ریال است.

7520/551
۰ نفر