۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰
کد خبر: 81158616
T T
۰ نفر
ایران درخواست میزبانی اجلاس جهانی بیسبال و سافتبال را ارایه كرد

تهران - ایرنا - علیرضا ادیب رییس انجمن بیسبال و سافتبال ایران در دیدار با «ریكاردو فراچری» رییس ایتالیایی فدراسیون بین المللی این رشته، پیشنهاد برگزاری اجلاس جهانی در ایران را (در چهار سال آینده )ارایه داد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون انجمن های ورزشی، در این دیدار كه در حاشیه كنگره جهانی در شهر حمامت تونس برگزار شد علیرضا ادیب از رئیس فدراسیون بین المللی بیسبال و سافتبال دعوت كرد برای حضور در مسابقات نوجوانان قهرمانی كشور در رشته بیسبال كه مرداد ماه برگزار می شود، به ایران سفر كند.

در این دیدار رییس انجمن بیسبال و سافتبال ایران از فراچری برای توسعه این رشته در كشورمان تقاضای حمایت و پشتیبانی كرد و قرار شد موسسه ایتالیایی «بیسبال فردا» در خصوص ساخت ورزشگاه (استادیوم )اختصاصی بیسبال در ایران مشاركت كند.

همچنین فراچری از ادیب خواست كه تیم جوانان كشورمان برای برگزاری دیدارهای تداركاتی در ایتالیا حضور پیدا كند.

اعزام داوران و مربیان ایرانی به ایتالیا و حضور مدرسان مجرب ایتالیایی به ایران برای آموزش مربیان و داوران كشورمان از دیگر مفاد این نشست فوق العاده بود.

ادیب همچنین با اعضای هیات رئیسه بیسبال و سافتبال قاره آسیا دیدار كرد و درخواست میزبانی مسابقات سافتبال غرب آسیا را به آنها پیشنهاد داد.

همچنین در مذاكره ادیب با «كرس» و «جونز» از مسوولان سافتبال آمریكا مشخص شد كه برگزاری كلاس آموزشی سافتبال كه قرار بود خرداد ماه در آمریكا برگزار شود به تعویق افتاده و بدین ترتیب حضور نمایندگان سافتبال كشورمان در این كشور به تاریخ دیگری موكول شده است.

اجلاس جهانی بیسبال و سافتبال برای تعیین رییس جدید و اعضای هیات رییسه امروز(شنبه) با حضور نماینگان 141 كشور جهان در شهر حمامت تونس برگزار می شود.

ورزشی (1)**1067**1581
۰ نفر