۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۳
کد خبر: 81158683
T T
۰ نفر
آذرپي: سه ژيمناستيك كار مازندراني به مرحله سوم اردو دعوت خواهند شد

تهران - ايرنا - سرمربي تيم ملي ژيمناستيك هنري بزرگسالان ايران در مورد سه ملي پوش مازندراني اين رشته كه نتوانستند به موقع خود را به مرحله دوم اردو در بندرعباس برسانند، گفت: اين سه نفر به مرحله سوم اردو در قزوين دعوت خواهند شد.

محمد آذرپي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: رعايت نظم و انضباط از اهميت زيادي براي كادرفني برخوردار است و در واقع اولويت برنامه هاي ما براين اساس طراحي شده و به دليل آن كه اين افراد نتوانستند به موقع در اردوي مرحله دوم حضور پيدا كنند بنابراين از آنان در مرحله سوم اردو دعوت به عمل خواهد آمد.

وي اظهار كرد: البته دعوت اين سه نفر و يا ژيمناستيك كاران به اردوي تيم ملي مستلزم رعايت ضوابط و شرايط اردو است كه ژيمناست ها تنها در صورت توجه به اين امر و برآورده كردن انتظارات فني مربيان تيم ملي مي توانند به تمرينات اردويي ادامه دهند.

آذرپي ادامه داد: هادي خناري نژاد از ناحيه دو بازو آسيب ديده و رضا پرنيا هم از ناحيه پا مورد عمل جراحي قرار گرفته و حتي در مرحله اول اردو در فرودها با مشكل روبرو بود و البته اين دو نفر به همراه احسان خدادادي به اردوي تيم ملي دعوت خواهند شد.

وي همچنين با بيان اين كه اردوي تيم ملي از 28 ارديبهشت ماه در قزوين به صورت متمركز با حضور 14 نفر برگزار خواهد شد، گفت: برنامه هاي تيم ملي تا بازي هاي آسيايي هر 10 روز تغيير مي كند.

سرمربي تيم ملي ژيمناستيك هنري بزرگسالان ايران گفت: خوشبختانه تيم ملي ژيمناستيك ايران در سه وسيله پرش خرك، دار حلقه و خرك حلقه، شانس حضور در فينال را دارد و اين يعني گرفتن مدال در بازيهاي آسيايي كه اميدوارم اين اتفاق براي اولين بار در تاريخ ژيمناستيك ايران در بازيهاي آسيايي اينچئون كره جنوبي ( شهريورماه ) رخ دهد.

وي در مورد اردوي تيم ملي ژيمناستيك هنري در بندرعباس گفت: اردوي بندرعباس از همه نظر مفيد و مناسب بود .در اين اردو ژيمناست ها به آمادگي نسبي رسيدند كه آزمون روز آخر اين نكته را ثابت كرد.

مرحله دوم اردوي تيم ملي ژيمناستيك از 10 تا 20 ارديبهشت در بندرعباس برگزار شد.

هادي خناري نژاد، احسان خدادادي و رضا پرنيا سه ورزشكار دعوت شده از استان مازندران درخواست داشتند كه سه روز ديرتر به مرحله دوم اردو بپيوندند كه اين درخواست با مخالفت كادر فني روبرو شد و اين سه نفر موفق نشدند در مرحله دوم اردو شركت كنند.

ورزشي (4)**1067**1581