۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۰۸
کد خبر: 81159079
T T
۰ نفر

وزیر ورزش و جوانان: باید جوانان در راس امور قرار گیرند

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۰۸
کد خبر: 81159079
وزیر ورزش و جوانان: باید جوانان در راس امور قرار گیرند

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: امید ما به جوانان است و آنها باید در راس امور قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، «محمود گودرزی» عصر امروز (شنبه) در همایش كانون مربیان فوتبال ایران اظهار داشت: باید از تجربه و دانش پیشكسوتان ورزش به خصوص رشته فوتبال استفاده كنیم، چرا كه این تجربیات به سادگی به دست نیامده و از این رو ما باید حداكثر استفاده را از آن ها ببریم.

وی با اشاره به حضور پررنگ مربیان جوان در این همایش گفت: امید ما به نسل جوان است و آنها باید با قرار گرفتن در راس امور و اطلاح آنها و برنامه ریزی مطلوب، مسایل فنی و اخلاقی حوزه فوتبال را به نحو شایسته ای حل كنند.

وزیر ورزش و جوانان، فوتبال را بزرگترین، زیباترین و پرجاذبه ترین ساخته بشر عنوان كرد و افزود: فوتبال معجزه ای است كه توسط بشر به وجود آمده و باید به همین شكل باقی بماند. این ورزش، فعالیتی سالم و سازنده است و نباید دچار آلودگی شود.

گودرزی با اشاره به در پیش بودن جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل گفت: نزدیك به یك ماه دیگر جام جهانی آغاز می شود و حدود چهار میلیارد نفر در سراسر جهان به ورزشی توجه می كنند كه روز به روز بر محبوبت آن افزوده می شود.

وی افزود: در ایام برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال، بزه و جرم كاهش می یابد و انسان ها با قومیت ها و فرهنگ های متفاوت بدون هرگونه تعصب از زیبایی های آن لذت می برند.

وی خاطرنشان كرد: امیدوارم شاهد رقابت های جذابی در جام جهانی فوتبال در برزیل باشیم و تیم ملی فوتبال ایران نیز بتواند عملكرد مطلوبی به نمایش بگذارد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح كرد: آنچه ما اكنون به عنوان تیم ملی فوتبال ایران داریم، حاصل تلاش های مربیان گمنام و بی ادعا در شهرستان ها است و امیدواریم در آینده بازیكنان بیشتری توسط این مربیان معرفی شوند.

ورزشی (3). ** 7537 ** 1589
۰ نفر