۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۱۸
کد خبر: 81159092
T T
۰ نفر
گودرزی: موفقیت در جام جهانی فوتبال مستلزم تلاش و هماهنگی است

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: ارایه نمایش قابل قبول توسط ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل مستلزم تلاش بسیار زیاد و هماهنگی بیشتر بین آنان است.

به گزارش ایرنا، «محمود گودرزی» عصر امروز (شنبه) در حاشیه همایش كانون مربیان فوتبال ایران در جمع حبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی برزیل نمایش قابل قبولی داشته باشند. البته محقق شدن این مهم مستلزم تلاش بسیار زیاد و هماهنگی بیشتر بین آنان است.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما با مسوولان فدراسیون فوتبال در این خصوص جلسات متعددی برگزار كردیم و از آنان خواستیم در اردوی اتریش و برزیل نظارت دقیق تری داشته باشند و تمرینات با تداوم و نظم خاصی برگزار شود تا تیم ملی در آستانه جام جهانی به هماهنگی كامل برسد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش كه آیا تیم ملی فوتبال ایران می تواند در جام جهانی نتایج خوبی كسب كند یا خیر گفت: امیدواریم تیم ملی به نتایج خوبی دست یابد اما كسب نتیجه در سایه تلاش زیبا است و امیدوارم آنان در حد توان خود مقابل حریفان قدرتمند ظاهر شوند و نتایج مطلوبی به دست آورند.

گودرزی در باره دلیل حضور خود در همایش كانون مربیان فوتبال ایران گفت: مربیان جوان، آینده سازان ورزش كشور هستند اما متاسفانه به اندازه ای كه زحمت می كشند، دیده نمی شوند. هدفم از شركت در این همایش تقدیر از این مربیان است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ابراز امیدواری كرد كه برگزاری چنین همایش هایی در سال های آینده نیز ادامه یابد.

ورزشی (3). ** 9144 ** 7537 ** 1589
۰ نفر