۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۴۴
کد خبر: 81159127
T T
۰ نفر
سجادی: از تیم ملی فوتبال انتظار بازی های آبرومندانه در جام جهانی داریم

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینكه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل حریفان قدرتمندی دارد، گفت: انتظار داریم ملی پوشان فوتبال ایران نمایش آبرومندانه ای در برزیل داشته باشند.

به گزارش ایرنا، «نصرالله سجادی» در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آرژانتین تیمی با 15 دوره حضور در جام جهانی و دارای دو عنوان قهرمانی است و بازی با این تیم بسیار دشوار خواهد بود.

وی ادامه داد: نیجریه نیز از برترین تیم های قاره آفریقا محسوب می شود، اما با این حال انتظار داریم كه فوتبال زیبا و غرور آفرینی را از ملی پوشان كشورمان شاهد باشیم.

وی در خصوص حضور نیافتن ورزش ورزش و جوانان در تمرینات تیم ملی فوتبال گفت: واقعیت این است كه قرار بود عصر امروز (شنبه) به همراه وزیر ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی حاضر شویم اما یك جلسه فوری برای گودرزی پیش آمد و من به تنهایی در تمرین ملی پوشان حضور یافتم. البته قرار است وزیر ورزش و جوانان فردا (یكشنبه) در همایش همبستگی برای حمایت از تیم ملی شركت كند.

سجادی با بیان اینكه مراسم بدرقه خوبی پس از بازیگشت از اردوی اتریش برای تیم ملی برگزار می شود، اظهار داشت: به طور حتم در آن مراسم وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسوولان شركت می كنند و از رییس جمهوری نیز برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده ایم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص هزینه های صرف شده در اردوی آفریقای جنوبی گفت: پیش از اعزام تیم ملی به آفریقای جنوبی دو میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز كرده ایم اما اطلاعی از هزینه های انجام شده نداریم و این مساله مربوط به مسوولان فدراسیون است.

سجادی همچنین در مورد بحث تمدید قرارداد كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نظر وزارت ورزش و جوانان مثبت است اما با این حال، فدراسیون فوتبال در این خصوص اختیار تام دارد.

وی در پایان و در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص آخرین وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در این مورد فقط امیررضا خادم به عنوان فرد مسوول پاسخگو خواهد بود.

ورزشی (3). ** 7537 ** 3783 ** 1589
۰ نفر