۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۰۷
کد خبر: 81159157
T T
۰ نفر

آل نعمه: ديدار با نيجريه در جام جهاني تعيين كننده است

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۰۷
کد خبر: 81159157
آل نعمه: ديدار با نيجريه در جام جهاني تعيين كننده است

تهران - ايرنا - بازيكن تيم ملي فوتبال ايران با تاكيد بر اينكه در تورنمنت هاي بزرگ، ديدار نخست همواره تعيين كننده است، گفت: ديدار با نيجريه مشخص خواهد كرد تيم ايران شانسي براي صعود به دور حذفي خواهد داشت يا بايد خيلي زود از مسابقات وداع كند.

به گزارش ايرنا، احمد آل نعمه در حاشيه تمرين عصر امروز (شنبه)تيم ملي فوتبال ايران در گفت و گو با خبرنگاران ضمن ايده آل توصيف كردن شرايط ملي پوشان اظهار داشت: هر چند پيش بيني نتايج مسابقات ورزشي بويژه فوتبال بسيار سخت است اما همه ما مي دانيم بايد در ديدار نخست امتياز كسب كنيم.

اين بازيكن ملي پوش اضافه كرد: در اردوي آفريقاي جنوبي تمريناتي داشتيم كه در تاريخ فوتبال ايران كمتر ديده شده است و ما را به اوج آمادگي بدني رساند و به طور يقين با حضور در اردوي اتريش از همه لحاظ كامل خواهيم شد.

آل نعمه به حضور در اردوي اتريش و انجام ديدارهاي دوستانه اشاره كرد و گفت: سه بازي در اتريش خواهيم داشت كه سبب مي شود از نظر هماهنگي به شرايط خوبي برسيم زيرا زمان زيادي را از دست داده ايم و بايد از روزهاي باقي مانده بهترين استفاده را ببريم.

وي ابراز اميدواري كرد، در فهرست نهايي كي روش براي حضور در رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل حضور داشته باشد.

تمرين عصر امروز تيم ملي فوتبال ايران با حضور 28 بازيكن دعوت شده به اردوي تيم ملي و نصرالله سجادي معاون ورزش قهرماني وزير ورزش و جوانان در زمين چمن شماره يك مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد.

ورزشي (1). ** 3873 ** 1589