۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۱۳
کد خبر: 81159169
T T
۰ نفر

تمرين شاداب ملي پوشان فوتبال در غياب بازيكنان فولاد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۱۳
کد خبر: 81159169
تمرين شاداب ملي پوشان فوتبال در غياب بازيكنان فولاد

تهران - ايرنا - بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران در حالي عصر امروز (شنبه) تمرين شادابي را پشت سر گذاشتند كه ملي پوشان تيم فولاد خوزستان در اين تمرين غايب بودند.

به گزارش ايرنا، اين تمرين در حالي ساعت 17 و 30 دقيقه امروز (شنبه) در زمين شماره يك مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز شد و 90 دقيقه به طول انجاميد كه كادر تداركات تيم ملي 40 دقيقه پيش از آغاز تمرين در ورزشگاه آزادي تهران حضور يافتند.

سوشا مكاني و بختيار رحماني به دليل همراهي تيم فولاد خوزستان براي ديدار برگشت مقابل السد قطر در ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا در اين تمرين غايب بودند و قرار است پس از ديدار روز چهارشنبه هفته جاري مقابل نماينده قطر راهي اتريش شوند.

نصرالله سجادي معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان همراه با مهدي محمدنبي دبيركل فدراسيون فوتبال در تمرين امروز تيم ملي حاضر شده و پس از گفت و گوي صميمانه با كارلوس كي روش و دستيارانش، حدود 45 دقيقه نظاره گر تمرين ملي پوشان بودند.

سجادي در جريان اين تمرين به خبرنگاران قول مساعد داد با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت و گو كرده و مقدمات سفر آنان به برزيل را مهيا كند.

در ابتداي اين تمرين، بازيكنان به صورت دو به دو به پاسكاري هاي كوتاه پرداخته و به اين صورت بدن هاي خود را گرم كردند.

عليرضا حقيقي و رحمان احمدي سنگربانان تيم ملي به صورت جداگانه و زيرنظر دن گاسپار به آماده سازي خود مشغول شدند.

در ادامه تمرين، پاس هاي كوتاه و بلند تحت فشار و فوتبال با دروازه هاي كوچك در دستور كار قرار گرفت. تمرينات فشرده بدنسازي نيز بخش ديگري از برنامه آماده سازي امروز بود.

گروه مستندساز كه فدراسيون فوتبال با آنها قرارداد دارد، براي تهيه برنامه در محل تمرين حاضر شده بود و اصرار زيادي براي حضور در كنار زمين و رختكن داشتند كه با مخالفت مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال مواجه شد.

حضور خبرنگار و تصويربردار شبكه ورزشي الجزيره اسپورت قطر در تمرين امروز ملي پوشان فوتبال ايران از ديگر نكات جالب توجه بود.

گفت و گوي دوستانه كي روش در دقايق ابتدايي با ملي پوشان و شادماني بازيكنان از ديگر نكات جالب توجه تمرين عصر امروز تيم ملي فوتبال ايران بود.

ورزشي (3). ** 3783 ** 7537 ** 1589
۰ نفر