۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۳
کد خبر: 81159189
T T
۰ نفر

پیروزی شاگردان كواچ در نخستین آزمون تداركاتی

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۳
کد خبر: 81159189
پیروزی شاگردان كواچ در نخستین آزمون تداركاتی

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران با هدایت اسلوبودان كواچ سرمربی جدید خود در نخستین بازی تداركاتی سال 93 ،موفق به شكست تیم ملی استرالیا شد.

به گزارش ایرنا، تیم های ملی ایران و استرالیا از ساعت 18 امروز شنبه در نخستین بازی تداركاتی خود در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم رفتند و ملی پوشان ایران در این بازی سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

اسلوبودان كواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این دیدار كه نخستین هدایت رسمی اش در تیم ایران محسوب می شد، از تركیب، سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، عادل غلامی، رحمان داوودی، فرهاد قائمی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده كرد.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا نیز از تركیب بازیكنان جوان و با تجربه خود در این دیدار استفاده كرد و شاگردانش در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 21،25 بر 10 و 25 بر 16 مغلوب تیم ملی والیبال ایران شدند.

تیم ملی والیبال ایران فردا یكشنبه نیز در دیدار تداركاتی دیگر به مصاف استرالیا خواهد رفت كه این بازی در سالن 12 هزار نفری ازادی انجام می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران صبح امروز(شنبه) بعد از گذشت چهل روز از آغاز اردوی تیم ملی به ایران آمد و ظهر امروز نخستین تمرین تیم ملی را برگزار كرد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در لیگ جهانی والیبال آماده می كند كه این رقابت ها از دوم خردادماه آغاز می شود.

ورزشی(3)**1379
۰ نفر