۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۵۹
کد خبر: 81159218
T T
۰ نفر

مجید جلالی: مربیانی را انتخاب می كنیم كه دیده نمی شوند

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۵۹
کد خبر: 81159218
مجید جلالی: مربیانی را انتخاب می كنیم كه دیده نمی شوند

تهران - ایرنا - عضو كانون مربیان فوتبال ایران گفت: این كانون مربیانی را به عنوان مربی برتر معرفی می كند كه دیده نمی شوند.

مجید جلالی عصر امروز (شنبه) پس از برگزاری مراسم گردهمایی مربیان فوتبال ایران كه به همت كانون مربیان فوتبال كشور تشكیل شده بود، در گفت و گو با ایرنا با بیان اینكه مربیان لیگ برتر به اندازه كافی دیده می شوند، افزود: كانون مربیان هر سال بهترین مربی سال را از میان مربیانی كه برای رشد و پویایی فوتبال ایران زحمت می كشند اما دیده نمی شوند، انتخاب می كند.

وی ادامه داد: معتقدیم مربیانی كه انتخاب می شوند برای فوتبال پایه زحمات زیادی كشیده و بازیكنان فعلی و قبلی تیم های ملی با آنان كار كرده و از آنان مطالب فراوانی آموخته اند.

سرمربی سابق تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال چرا از مربیان لیگ برتری در این گردهمایی تجلیل به عمل نمی آید نیز گفت: البته نه اینكه از آنان تجلیل نكنیم بلكه معتقدیم آنان به اندازه كافی از لیگ برتر منتفع شده و دیده می شوند.

جلالی اضافه كرد: برهمین اساس در این همایش از كسانی كه كمتر دیده می شوند، تجلیل می كنیم.

وی در خصوص این همایش نیز گفت: در این همایش یك روزه، یك كارگاه فشرده برای مربیان برگزار شد و در پایان به 30 مربی برتر استان ها جوایزی اهدا كردیم. همچنین از سه مربی برتر و برگزیده در بخش مردان و زنان نیز توسط وزیر ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

ورزشی (4). ** 9144 **‌ 1589
۰ نفر