۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۳۳
کد خبر: 81159240
T T
۰ نفر
رضازاده: به استان هایی كه كه قهرمان به تیم ملی بدهند، نگاه ویژه داریم

اهواز - ایرنا - رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: به استان هایی كه وزنه بردار به تیم ملی ایران تحویل دهند، نگاه ویژه داریم.

به گزارش ایرنا،‌ حسین رضازاده بعدازظهر امروز (شنبه) در مجمع هیات وزنه برداری استان خوزستان اظهار داشت: این استان از قطب های مهم وزنه برداری در كشور محسوب می شود و به همین خاطر ما نگاه ویژه ای به استان خوزستان داریم.

در این مجمع كه با هدف انتخاب رییس آن تشكیل شده بود، وی اضافه كرد: وجود دو تیم وزنه برداری شركت ملی حفاری اهواز و مناطق نفت خیز جنوب در لیگ برتر ایران گواه این مساله است و من امیدوارم كسی كه به عنوان رییس هیات وزنه برداری استان خوزستان انتخاب می شود، دیگران در كنار و با او برای رونق مجدد وزنه برداری استان خوزستان كمك كنند.

رضازاده همچنین در این مجمع از مرحوم محمدزمان مهمدی رییس پیشین هیات وزنه برداری استان خوزستان كه حدود 40 روز قبل بر اثر سانحه اتومبیل جان خود را از دست داد،‌ به نیكی یاد كرد و گفت: آن مرحوم چه در زمان مربیگری و چه در زمان مدیریتش خدمات شایسته ای به وزنه برداری استان خوزستان و ایران انجام داد كه جا دارد از خدمات وی به ورزش وزنه برداری تقدیر و تشكر شود.

در همین مجمع، فرامرز كیانی زاده مدیركل ورزش و جوانان استان خوزستان در سخنانی ضمن اشاره به خدمات مرحوم مهمدی، آمادگی این اداره را برای كمك به رشد وزنه برداری استان

خوزستان اعلام كرد.

سپس اخذ رای به عمل آمد و از میان سه داوطلب ریاست هیات وزنه برداری استان خوزستان، علیرضا قریشی از مجموع 18 رای ماخوذه با 13 رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات وزنه برداری استان خوزستان انتخاب شد.

639/642

ورزشی. ** 1589 **