۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۳۷
کد خبر: 81159267
T T
۰ نفر
حاتمی: پتروشیمی بندر امام شایسته عنوان قهرمانی لیگ برتر بسكتبال بود

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام، تیمش را شایسته كسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسكتبال دانست و گفت: این قهرمانی را به هواداران ماهشهری تقدیم می كنیم.

مهران حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی مقابل مهرام تهران از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و بازیكنان دو تیم در این دیدار استرس زیادی داشتند.

وی اظهار داشت: مهرام كه دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، بازی را بهتر از ما آغاز كرد و امتیازات خوبی در كوارتر نخست گرفت.

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام افزود: تیم مهرام در كوارتر دوم نیز بهتر از ما بود و با اختلاف زیادی در این كوارتر به پیروزی رسید.

وی گفت: ما در كوارترهای سوم و چهارم، تیم برتر میدان بودیم و مهرام را تحت فشار قرار دادیم.

حاتمی اضافه كرد: بازیكنان ما برای كسب عنوان قهرمانی، انگیزه بالایی داشتند و برای دست یافتن به این مهم تلاش زیادی كردند.

وی گفت: تیم پتروشیمی بندر امام با عملكردی كه در لیگ برتر

داشت، شایسته كسب عنوان قهرمانی بود.

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام افزود: این قهرمانی را به هواداران خونگرم ماهشهری تقدیم می كنیم و امیدواریم این پیروزی ها در سال های آینده تداوم یابد.

وی اظهار كرد: تیم پتروشیمی بندر امام، امسال از سوی مسوولان و هواداران ماهشهری به خوبی حمایت شد و این موضوع تاثیر زیادی در كسب عنوان قهرمانی داشت.

تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام، روز جمعه با شكست تیم مهرام تهران در دیدار فینال لیگ برتر بسكتبال باشگاه های ایران عنوان قهرمانی را از آن خود كرد.ك/3

7104/7279

ورزشی. **‌ 1589 **‌