۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۰
کد خبر: 81159555
T T
۰ نفر

تیم هندبال دختران فردا عازم ازبكستان می شود

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۰
کد خبر: 81159555
تیم هندبال دختران فردا عازم ازبكستان می شود

تهران - ایرنا - تیم هندبال دختران زیر 19 سال ایران به منظور شركت در مسابقات چهار جانبه فردا (دوشنبه ) تهران را به مقصد ازبكستان ترك می كند.

به گزارش ایرنا ، مسابقات هندبال دختران زیر 19 سال كشورهای در حال توسعه همه ساله برگزار می شود و این نخستین بار است كه تیم دختران ایران توسط فدراسیون بین المللی هندبال به این رقابت ها دعوت شده است.

این رقابت ها كه به میزبانی ازبكستان برگزار می شود با حضور كشورهای ایران ،‌تاجیكستان ، ازبكستان و تركمنستان از 24 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

فائزه نعمتی، انسیه چهاردانگی، رومینه هاشمی فراهانی آزاد، شكیبا اصغر، سید یاسیمین احمدی، افسانه خانی دریابمان، زهرا شیخی، صبا بخشی، پریناز سراب، فاطمه خلیلی بهفر، الناز قاسمی، مرضیه افشاری راشدی، زهرا قادری و مینا صالحی نفرات اعزامی به این رقابت ها هستند.

سرمربیگری این تیم به عهده ' مریم كریمیان '‌سرمربی تیم ملی هندبال زنان است و ' نشمین شافعیان '‌ و ' طاهره مبرا ' به عنوان مربی و سرپرست تیم ، وی را دراین رقابت ها همراهی خواهند كرد.

برنامه این رقابت ها به شرح زیر است :

*چهارشنبه -24 اردیبهشت ماه / ایران - تركمنستان / ساعت 16 به وقت محلی

* پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه / ایران - تاجیكستان / ساعت 14 به وقت محلی

* جمعه - 26 اردیبهشت ماه / ایران - ازبكستان / ساعت 16 به وقت محلی

* مسابقات رده بندی 27 اردیبهشت و دیدار فینال 28 اریبهشت ماه برگزار خواهد شد.

تیم هندبال دختران زیر 19 سال بامداد فردا راهی باكو خواهد شد و سپس این شهر را به مقصد تاشكند( پایتخت ازبكستان ) ترك می كند.

ورزشی (2)**1828**1581
۰ نفر