۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷
کد خبر: 81159603
T T
۰ نفر
شهنازی: شرایط مطلوبی برای كاروان اعزامی به اینچئون فراهم شد

تهران-ایرنا- دبیر كل كمیته ملی المپیك اعلام كرد كه در اجلاس شورای المپیك آسیا در بحرین توانستیم شرایط مطلوبی برای كاروان اعزامی ورزشكاران ایرانی به بازی های آسیایی اینچئون كره جنوبی فراهم كنیم.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی كمیته ملی المپیك ،شاهرخ شهنازی كه برای شركت در نشست شورای المپیك آسیا به بحرین سفر كرده بود، افزود:در این نشست دو روزه مسوولان برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون،المپیك نوجوانان و بازیهای ساحلی پوكت گزارش هایی در مورد نحوه آماده سازی و میزبانی این بازیها ارایه كردند.

بازی های آسیایی اینچئون كره جنوبی اواخر شهریورماه برگزار می شود.

شهنازی گفت: در نشست تخصصی كه با مسوولان برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون برگزار كردیم، ثبت نام ماقبل نهایی صورت گرفته تا در آینده از سوی فدراسیون و كادر فنی نفرات نهایی اعزامی به این بازیها مشخص شوند.

وی اظهار داشت: در این نشست گزارشی هایی از سوی نمایندگان ایران ارایه شد كه مورد توجه مسئولان شورای المپیك آسیا و كمیته بین المللی المپیك قرار گرفت.یكی از این گزارش ها به عنوان گزارش برتر انتخاب شد .

دبیر كل كمیته ملی المپیك با اشاره به برگزاری جلساتی با نمایندگان كشورهای میزبان بازیهای ساحلی پوكت، آسیایی اینچئون و المپیك نوجوانان اظهار داشت: در این نشست ها از ایران به عنوان كشوری كه منظم و به موقع مشخصات و اسامی ورزشكاران را ارایه می دهد، یاد شد و گفته شد تا كنون مشكلی در این زمینه با ایران نداشته اند.

وی افزود: آنها همچنین روند ادامه برگزاری رقابتهای كسب سهمیه المپیك جوانان را نیز اعلام كردند كه این موارد را در جلسه با مسئولان فدراسیونها به اطلاع آنها خواهیم رساند.

شهنازی خاطرنشان كرد:در این نشست دو روزه ارتباط خوبی نیز با نمایندگان شورای المپیك آسیا و كمیته بین المللی المپیك برقرار شد تا فضای همدلی و همكاری خوبی در این زمینه ایجاد شود.

اجلاس دو روز منطقه ای شورای المپیك آسیا در منامه بحرین برگزار و از كشورمان شاهرخ شهنازی دبیر كمیته ملی المپیك و اصغر رحیمی رییس مركز نظارت بر تیمهای ملی در آن حضور داشتند.

ورزشی**9250**1581
۰ نفر