۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 81160323
T T
۰ نفر
سرمربی تیم ووشو بانوان: به تالوكاران امید زیادی دارم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ووشو بانوان ایران در بخش تالو با اشاره به اینكه بانوان تالوكار كشورمان، نخستین حضور خود در بازی های آسیایی را تجربه خواهند كرد، گفت: امید زیادی دارم تا در این رقابت دشوار بتوانیم به مدال دست یابیم.

«آمنه احسانی نژاد» روز یكشنبه در پایان دومین مرحله اردوهای آماده سازی تیم ووشو بانوان ایران در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: دو مرحله اردو را برگزار كردیم كه ابتدا آماده سازی عمومی در دستور كار بود و عملكرد نفرات و برنامه های انجام شده را به طور كامل در اختیار مدیر تیم های ملی ووشو قرار دادم.

وی افزود: تمرینات بدنسازی را در شرایط كم فشار برای نفرات در نظر گرفتیم تا با شرایط سازگاری پیدا كنند و دچار آسیب دیدگی نشوند. ضمن اینكه تمرینات استقامتی هم در دو مرحله نخست اردوها دنبال شد.

احسانی نژاد تاكید كرد، در مرحله سوم اردوهای تیم ملی كه ابتدای هفته آینده آغاز می شود، تمرینات سرعتی و چابكی در دستور كار قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینكه تمرینات بانوان ووشوكار در بخش تالو با حضور شش ورزشكار برتر آغاز شد، گفت: در پایان مرحله دوم، «زهرا قنبری» از جمع اردونشینان كنار رفت.

سرمربی تیم ووشو بانوان ایران ادامه داد:‌ برای شناخت تركیب اصلی، فرصت بیشتری به نفرات خواهیم داد و در اواخر تیر ماه یا اوایل مرداد ماه اسامی نفرات اعزامی را اعلام می كنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به نخستین حضور بانوان تالوكار در بازی های آسیایی، شانسی برای مدال آوری بانوان ایران قائل است، عنوان كرد: اگر چند سال قبل بود، امیدی به این مهم نمی رفت اما در سال های اخیر تالوی بانوان ایران با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات پایه ای، پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

احسانی نژاد گفت: خوشبختانه در سال های گذشته نفرات خوبی در تیم های پایه حضور داشتند كه خودم مربی آنان در تیم ملی بودم و حالا به رده سنی بزرگسالان رسیده اند كه شناخت خوبی از یكدیگر داریم.

وی ابراز امیدواری كرد كه نخستین حضور بانوان تالوكار ایران در بازی های آسیایی با مدال آوری همراه شود و گفت: كار ما در بازی های آسیایی اینچئون كره جنوبی بسیار سخت تر از مسابقات قهرمانی آسیا و جهان است چرا كه برترین های تالوی جهان در شرق آسیا هستند.

ورزشی (4). ** 3783 ** 1589
۰ نفر