۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰
کد خبر: 81161087
T T
۰ نفر
ساره جوانمردی بهترین تیرانداز تپانچه مسابقات معلولان لهستان شد

تهران - ایرنا - ساره جوانمردی در رقابت های تیراندازی معلولان جهان در لهستان عنوان بهترین تیرانداز تپانچه را از آن خود كرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در مراسم اختتامیه رقابت های جهانی تیراندازی در لهستان، ساره جوانمردی، ملی پوش طلایی ایران در این مسابقات، از سوی كمیته بین المللی پاراالمپیك (IPC) و كمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین تیرانداز تپانجه معرفی شد و كاپی به وی اهدا شد.

نماینده دانمارك نیز به عنوان برترین تیرانداز تفنگ بادی انتخاب شد.

در چهارمین روز از رقابت های تیراندازی جهانی لهستان، نمایندگان كشورمان در ماده R2 به مصاف حریفان رفتند.

سیده اعظم رضایی، صدریه پرهیز و زهرا قاضی عسگر، سه تیراندازی بودند كه در رقابت های این ماده شركت كردند و از میان آنها قاضی عسگر موفق شد در جمع هشت تیرانداز برتر به فینال راه یابد.

در پایان مسابقات فینال این ماده، قاضی عسگر هشتم شد و سیده اعظم رضایی و صدریه پرهیز به ترتیب در جایگاه دهم و سیزدهم قرار گرفتند.

هر سه ورزشكار مذكور موفق شدند ركورد ورودی مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان 2014 آلمان و مسابقات پاراآسیایی كره جنوبی را بدست آورند.

كاروان جمهوری اسلامی ایران با 14 ورزشكار در این رقابت ها شركت كرد و در پایان موفق به كسب یك نشان طلا و یك نشان نقره در بخش انفرادی و دو نشان نقره تیمی شد.

در رقابت های جام جهانی تیراندازی لهستان نمایندگان كشورهای اتریش، استرالیا، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، چین تایپه، قبرس، جمهوری چك، دانمارك، فنلاند، آلمان، انگلستان، یونان ، مجارستان، كویت، مقدونیه، مغولستان، نیوزلند، نروژ، پرتغال، روسیه، صربستان، اسلواكی، اسپانیا، سوئد، آمریكا، تركیه، ونزوئلا، لهستان و جمهوری اسلامی ایران از 18 تا 21 اردیبهشت ماه با هم به رقابت پرداختند.

ملی پوشان كشورمان صبح امروز لهستان را ترك كردند و بامداد روز سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه به میهن باز می گردند.

ورزشی(1)**1379
۰ نفر