۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۹
کد خبر: 81161606
T T
۰ نفر

حسن بابك: در مورد یك وزن هنوز به جمع بندی نرسیده ایم

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۹
کد خبر: 81161606
حسن بابك: در مورد یك وزن هنوز به جمع بندی نرسیده ایم

تهران - ایرنا - مدیر فنی تیم های ملی كشتی فرنگی ایران گفت: هنوز در مورد یك وزن در تركیب تیم ملی كشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در جام جهانی تهران به جمع بندی نرسیده ایم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون كشتی، «حسن بابك» روز دوشنبه افزود: تركیب تیم ملی ایران تقریبا نهایی شده اما چون قصد داریم با تركیب مناسبی در پیكارهای جام جهانی شركت كنیم، تا پیش از مراسم وزن كشی تركیب نهایی مشخص می شود.

وی خاطرنشان كرد: امیدوارم به رغم اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته بتوانیم با تلاش كشتی گیران و كادر فنی و حمایت مردم، نتیجه خوبی را در مسابقه های جام جهانی تهران به دست آوریم.

تركیب تیم ملی كشتی فرنگی بزرگسالان ایران در جام جهانی در حالی در سه روز باقیمانده به این رقابت ها اعلام نشده كه تیم ملی در روزهای گذشته به دلیل ترك اردو توسط «محمد بنا» سرمربی این تیم دستخوش اتفاقاتی بود.

9 تیم دیگر حاضر در جام جهانی تركیب تیم خود را اعلام كرده اند و تیم آمریكا هم یكشنبه شب وارد ایران شد و اولین تمرین خود را پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در سالن كشتی مهندس توفیق جهانبخت برگزار كرد.

پیكارهای جام جهانی كشتی فرنگی در سال 2014 در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه با حضور تیم های ایران، روسیه، آمریكا، كره جنوبی، مجارستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، تركیه و فنلاند به عنوان 10 تیم برتر پیكارهای كشتی فرنگی قهرمانی سال 2013 بزرگسالان جهان در بوداپست مجارستان در تهران برگزار خواهد شد.

«محمد بنا» كه بعد از بازگشت تیم ملی كشتی فرنگی ایران از مسابقات كشتی قهرمانی سال 2014 بزرگسالان آسیا در قزاقستان از حضور در اردوی تیم ملی خودداری كرده بود، تاكنون حاضر به بازگشت به این اردو نشده است و شورای فنی كشتی فرنگی فدراسیون كشتی، ناصر نوربخش را تا پیكارهای جام جهانی تهران به عنوان مربی ارشد تیم ملی انتخاب كرد.

ورزشی (1). ** 1067 ** 1589
۰ نفر