۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 81167541
T T
۰ نفر

توصیه وزیر كشور آلمان:

در برزیل مؤدب و كم حرف باشید

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 81167541
در برزیل مؤدب و كم حرف باشید

تهران - ایرنا - وزیر كشور آلمان به هواداران تیم ملی این كشوركه قصد سفر به برزیل در جریان مسابقات جام جهانی 2014 را دارند توصیه كرد، مؤدب و كم حرف باشند تا خطری تهدیدشان نكند.

توماس دمزیر درمصاحبه ای با روزنامه'ولت ام زونتاگ'آلمان همچنین از این افراد خواسته است كه صورت های خود را در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات تیم ملی آلمان به رنگ سیاه، قرمز و طلایی رنگ آمیزی كنند.

وی كه مسوولیت ورزش آلمان را هم بر عهده دارد، در این مصاحبه گفت: امكان سفربه تمامی نقاط شهرها وجود ندارد اما من مطمئن هستم كه هواداران مؤدب فوتبال آلمان بااستقبال گرم مردم برزیل روبرو خواهند شد.

وزیر كشور آلمان خاطرنشان كرد:با وجود نرخ بالای جرم و جنایت در برزیل، دولت این كشور نهایت تلاش خود را برای تأمین امنیت بازیكنان و هواداران فوتبال در جام جهانی 2014 به كار بسته است.

وی افزود: آلمان قرار است تعداد اندكی از مأموران پلیس خود را برای حفاظت از هواداران این كشور در مقابل آشوبگران شناخته شده به برزیل اعزام كند.

این در حالیست كه برزیل به دلیل هزینه های بالای برگزاری جام جهانی مدتی است كه صحنه اعتراض های مردمی در خیابان ها شده است.

معترضان دو روز پیش نیزبه خیابان های چند شهر از جمله سائوپائولو و ریودوژانیرو ریختند و با پلیس درگیر شدند.

ورزشی(6)**9126**1590