۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸
کد خبر: 81167551
T T
۰ نفر
درخشش شریفی‌ها در سی و هشتمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی كشور

تهران-ایرنا-تیم پنج نفره دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سی و هشتمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی كشور مقام نخست را كسب كرد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، سی و هشتمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی كشور با حضور تیم‌هایی از 37 دانشگاه كشور در دانشگاه تحصیلات تكمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته كرمان برگزار شد.

تیم پنج نفره دانشگاه صنعتی شریف كه با سرپرستی دكتر كسری علیشاهی در این دوره از مسابقات حضور داشت با كسب سه مدال طلا و دو مدال نقره، رتبه نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.

پدرام صفایی، محمد پدرام‌فر و مجتبی تفاق از دانشگاه شریف موفق به كسب مدال طلا در این رقابت‌ها شدند و ماهد آب‌روشن و مینا دلیر‌ روی‌فرد نیز مدال نقره سی و هشتمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی كشور را به دست آوردند.

در رقابت تیمی این دوره از مسابقات، دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، تهران، فردوسی مشهد و شهید بهشتی به ترتیب رتبه اول تا پنجم شدند و پدرام صفایی، محمد پدرام‌فر و مجتبی تفاق از دانشگاه صنعتی شریف، حمید نادری یگانه از دانشگاه قم و داوود خواجه‌پور از دانشگاه تهران در رقابت فردی به رتبه اول تا پنجم مسابقات دست یافتند.

علمی (1)**1055**1440
۰ نفر