۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۱۶
کد خبر: 81168428
T T
۰ نفر
ملمولی: تا آخرین بازی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان می جنگیم

آبادان - ایرنا - بازیكن ملی پوش تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تیم ما با كسب نتایج موردنظر در كورس قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم تا آخرین بازی خواهد جنگید.

سهیلا ملمولی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم پالایش نفت آبادان در فصل جاری لیگ برتر با هدف قهرمانی به مسابقات آمد و بازیكنان تیم برای رسیدن به این مهم سخت تلاش كردند.

وی اظهار كرد: ما تاكنون نتایج قابل قبول و خوبی در لیگ برتر كسب كرده ایم و با قرار گرفتن در رده سوم جدول در بین مدعیان قهرمانی قرار داریم.

بازیكن تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان افزود: رقابت در لیگ برتر واقعا فشرده و سخت است و برای كسب عنوان قهرمانی باید تلاش زیادی كرد.

وی گفت: دو تیم پرسپولیس تهران و شركت ملی حفاری اهواز كه بازیكنان ملی پوش زیادی در اختیار دارند از رقیبان ما در راه قهرمانی هستند و جدال سختی با این دو تیم در پیش داریم.

ملمولی افزود: اختلاف ما با این دو تیم در صدر جدول زیاد نیست و می توانیم با كم كردن این اختلاف صدر جدول را از آن خود كنیم.

وی اظهار كرد: ما تا هفته پایانی دست از تلاش بر نمی داریم و با تمام توان به مصاف حریفان می رویم.

بازیكن تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان افزود: البته بازی مستقیم با تیم های مدعی برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا با پیروزی مقابل آنها شانس ما برای كسب عنوان قهرمانی افزایش می یابد.

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با 41 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های ایران قرار دارد.ك/3

7104/7279

ورزشی. ** 1589 **
۰ نفر