۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۴۳
کد خبر: 81170086
T T
۰ نفر
فائزی: در اردوی بلغارستان با تفكرات كواچ آشنا شدیم

تهران - ایرنا - مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور در اردوی بلغارستان باعث شد با تفكرات و برنامه های مورد نظر سرمربی جدید تیم ملی بیشتر آشنا شویم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، سامان فائزی اظهار داشت: در اردوی بلغارستان با تفكرات كواچ بیشتر آشنا شدیم زیرا پیش از این فرصت زیادی برای تمرین در كنار او نداشتیم.

وی ادامه داد: در دو مسابقه تداركاتی كه در این كشور داشتیم سعی كردیم برنامه های او را در سرویس، دریافت و دفاع اجرا كنیم تا برای دیدارهای آینده آماده شویم.

فائزی گفت: از عملكرد خودم در این دو مسابقه نیز راضی هستم و در گفت و گویی كه با كواچ داشتم او هم از كارم رضایت داشت.

وی خاطرنشان كرد: هدفم در رقابت های امسال این است كه در میان نفرات اصلی تیم ملی در لیگ جهانی حضور داشته باشم و بتوانم به تیم كمك كنم.

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: كارلو ساتی مربی بدنساز تیم ملی برنامه های خوبی دارد و تاكید زیادی روی جلوگیری از آسیب دیدگی بازیكنان و اصلاح حركات آنها دارد كه این برنامه ها كمك زیادی به كار ما می كند.

وی اظهار داشت: بعد از برگزاری دو دیدار تداركاتی مقابل بلغارستان وارد شرایط مسابقه ای شده ایم و همه ملی پوشان از نظر بدنی و روحی شرایط ایده آلی دارند.



** تشكری: برای اینكه یك پله بالاتر برویم كار سختی داریم

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: اكنون در سطح بالایی قرار داریم و اگر بخواهیم یك پله بالاتر برویم باید سخت كار كنیم.

آرمین تشكری با بیان اینكه اردوی خوبی در وارنا پشت سر گذاشتیم، افزود: این اردو تاثیر زیادی در آمادگی بازیكنان و رسیدن به شرایط مسابقه داشت.

وی ادامه داد: در بازی نخست مقابل بلغارستان، بازیكنان این تیم سرویس های خیلی خوبی می زدند و همین مسئله باعث پیروزی آنها شد اما با آنالیز كادر فنی و كم كردن نقاط ضعف تیم، در مسابقه دوم بازی راحت تری ارائه دادیم و به پیروزی رسیدیم.

مدافع وسط تیم ملی والیبال خاطرنشان كرد: همه بازیكنان با تمام توان تلاش می كنند و حتی در روزهایی كه كواچ به تیم استراحت می دهد، بازیكنان به سالن وزنه می روند تا آمادگی بدنی خود را حفظ كنند.

وی اضافه كرد: اختلاف ارتفاع و خستگی راه باعث شد در بازی مقابل بلغارستان اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشته باشیم. بدن بازیكنان نیز نیاز به زمان دارد تا با شرایط جدید عادت كند.

تشكری درباره عملكردش در دیدارهای تداركاتی مقابل بلغارستان گفت: در این دو مسابقه هر زمانی كه فرصت حضور در میدان را داشتم تلاش زیادی كردم تا بهترین عملكردم را ارائه كنم و در كار تیم موثر باشم.

وی اظهار داشت: به دلیل تمرینات و بدنسازی سنگینی كه داریم از نظر بدنی آمادگی 50 درصدی داریم اما قطعا با برنامه ریزی كادر فنی در آستانه مسابقات فشار تمرینات كمتر می شود و بدن بازیكنان نیز شرایط بهتری خواهد داشت.

مدافع وسط تیم ملی والیبال تاكید كرد: لیگ جهانی سخت تر از سال گذشته است و باید زحمت زیادی بكشیم. در سطحی قرار داریم كه اگر بخواهیم یك پله بالاتر برویم باید فشار زیادی به خود وارد كنیم و تمام تمریناتی كه در چند سال گذشته انجام داده ایم را دوباره مرور كنیم.



** میرزاجانپور: فقط می خواهم به تیم ملی كمك كنم

بازیكن دریافت كننده تیم ملی والیبال ایران گفت: هدفم كمك به تیم ملی است حتی اگر در فهرست بازیكنان اعزامی به مسابقه با ایتالیا و برزیل نباشم.

مجتبی میرزاجانپور با بیان اینكه مصدومیت شدیدی از ناحیه مهره گردن و كتفم داشتم اما با كمك دكتر تیم ملی این مشكل برطرف شد و به شرایط خوبی رسیدم، افزود: در حال حاضر از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و پس از مدتی كه نتوانسته بودم تمرین كنم در مسابقه دوم مقابل بلغارستان از عملكردم راضی بودم و توانستم هم خودم را به كادر فنی نشان دهم و هم به تیم كمك كنم.

میرزاجانپور گفت: دو مسابقه با بلغارستان به ما كمك زیادی برای رسیدن به هماهنگی كرد و امیدوارم در مسابقات تداركاتی كه مقابل صربستان داریم به اوج آمادگی برسیم تا در رقابت هایی كه با ایتالیا و برزیل داریم نتایج خوبی كسب كنیم.

وی خاطرنشان كرد: تلاش زیادی می كنم تا در تركیب نهایی تیم ملی در لیگ جهانی حضور داشته باشم و اگر كادر فنی به من اعتماد كند با تمام توان بازی خواهم كرد.

بازیكن دریافت كننده تیم ملی والیبال ایران تاكید كرد: هدفم این است كه به تیم ملی كمك كنم حتی اگر مقابل برزیل و ایتالیا بازی نكنم. امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم و دل مردم كشورمان را شاد كنیم.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در لیگ جهانی والیبال آماده می كند. این رقابت ها از دوم خردادماه آغاز می شود و تیم ملی ایران نهم خردادماه در نخستین بازی خود در شهر كریسته ایتالیا به مصاف آبی پوشان این كشور می رود.

ورزشی(1)**1379
۰ نفر