۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸
کد خبر: 81170415
T T
۰ نفر
امیر خادم، كارشناس خبره فدراسیون كشتی شد

تهران - ایرنا - «امیررضا خادم» در حكمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، به عنوان كارشناس خبره فدراسیون كشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در حكم محمود گودرزی خطاب به امیررضا خادم آمده است: با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری نظر به تایید مجمع عمومی تاریخ 12 دی ماه سال 92 فدراسیون كشتی، به موجب این حكم جنابعالی به عنوان كارشناس خبره فدراسیون كشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید تا در چارچوب مفاد اساسنامه مزبور نسبت به انجام وظایف محوله اقدام كنید.

گودرزی از خداوند متعال برای وی توفیق در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش كشور را مسالت كرد.

همچنین در خبر دیگری از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی از اقدامات امیر رضا خادم در خصوص ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قدردانی كرد.

در قسمتی از نامه وزیر ورزش و جوانان خطاب به خادم آمده است: مراتب تشكر و سپاس خود را بابت عملكرد شفاف و سالم شما و همكاران دیگر دارم.

گودرزی در ادامه تاكید كرد: انتظار می رود در ادامه مسیر نیز بدون توجه به برخی هجمه‌های برآمده از بی‌انصافی و بی‌تقوایی‌های عده‌ای، با بهره‌گیری از تجارب كارشناسان خوب و اندیشمند فوتبال و همچنین متخصصین حوزه اقتصادی و حقوقی نسبت به فراهم كردن شرایط اجرا حكم مذكور تا حصول نتیجه اقدامات مقتضی را معمول دارید.

ورزشی**9250**1584
۰ نفر