۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 81170441
T T
۰ نفر
رييس فدراسيون كشتي آمريكا: ايران تاثير زيادي براي حفظ كشتي در المپيك داشت

تهران - ايرنا - رييس فدراسيون كشتي آمريكا گفت: ايران يكي از كشورهاي تاثيرگذار در كشتي دنيا است كه نقش موثري در حفظ اين رشته ورزشي در المپيك داشت.

به گزارش ايرنا از فدراسيون كشتي، «جيمز راواناك» اظهار اميدواري كرد كه با همكاري همه كشورهاي صاحب قدرت در دنيا، كشتي براي هميشه در المپيك باقي بماند.

وي همچنين اظهار كرد: خوشحالم كه همزمان با رقابت هاي جام جهاني كشتي فرنگي براي نخستين بار به ايران سفر كردم. ايران يكي از قدرت هاي برتر كشتي دنيا است و مايل به گسترش همكاري با ايران هستيم.

راواناك خاطر نشان كرد: همزمان با اين رقابت ها جلسه اي مهمي در زمينه بررسي تقويم و زمان مسابقات با كشورهاي تاثير گذار كشتي دنيا در ايران برگزار شد كه نتيجه آن تداخل نداشتن رقابت هاي مهم كشورها با هم است.

رييس فدراسيون كشتي آمريكا در پايان يادآور شد: در سفر به ايران تفاهم نامه اي در زمينه همكاري فدراسيون هاي كشتي دو كشور براي رشد و توسعه هر چه بيشتر كشتي در دنيا به امضا رسيد.

سي و دومين دوره پيكارهاي جام جهاني كشتي فرنگي 2014 روزهاي 25 و 26 ارديبهشت ماه با حضور 10 تيم برتر جهان با قهرماني تيم ايران به پايان رسيد و تيم آمريكا هم نهم شد.

ورزشي (1)**1067**1379