۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۵۹
کد خبر: 81171027
T T
۰ نفر

قرارداد حامی مالی باشگاه استقلال منعقد شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۵۹
کد خبر: 81171027
قرارداد حامی مالی باشگاه استقلال منعقد شد

تهران - ایرنا - قرارداد حامی مالی باشگاه استقلال تهران امروز (سه شنبه) با حضور بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه و شركت صنایع نوین به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، این قرارداد از سوی بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال ونماینده شركت صنایع نوین در محل وزارت ورزش و جوانان به امضا رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این مراسم از تخصیص 35 میلیارد تومان برای این باشگاه خبر داد و گفت: به جز قرار داد ما با حامی مالی كه 20 میلیارد تومان است 10 میلیارد تومان هم از سازمان لیگ می‌گیریم و 5 میلیارد دیگر هم من از منابع دیگر تامین می‌كنیم.

افشارزاده پس از امضای قرارداد با شركت توسعه صنایع نوین در جمع خبرنگاران افزود: امروز در وزارت ورزش و جوانان قرارداد شركت توسعه صنایع نوین به عنوان حامی باشگاه استقلال را منعقد كردیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت حضور امیری و مباشری در دفتر باشگاه استقلال چه بودوبرخی عنوان می كنندكه وعده وعیدی به آنان داده شده است ، اظهار داشت: امروز بالغ بر 30 نفر برای دیدن من به باشگاه استقلال آمدند و این در حالی است كه من به هیچ فردی قول و یا وعده و وعیدی ندادم.

افشارزاده بیان داشت: تمام تلاش من بر این است كه به تعهدات باشگاه جامع عمل بپوشانیم.

وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینكه چرا شما مانع حضور خبرنگاران در باشگاه استقلال شدید گفت: رسانه ها قابل احترام هستند و ما تمام تلاشمان این است كه به آنها بی احترامی صورت نگیرد. ولی ضرورتی ندارد كه هر فردی به دفتر من تردد می كند خبرنگاران هم در آنجا حضور داشته باشند. اما با این حال از تمامی آنها عذرخواهی می كنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جذب بازیكنان جدید هم گفت:این سووال را باید از قلعه نویی سرمربی تیم بپرسید و من به هیچ عنوان در انتخاب بازیكن دخالت نمی كنم.

شاهرخ سبك دست نماینده شركت توسعه صنایع نوین هم در این نشست گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته، تصمیم گرفتیم

حمایت مالی باشگاه استقلال را بپذیریم. هدف این شركت آن است كه باشگاه بدون دغدغه مالی بتواند به مباحث فنی بپردازد.

وی با بیان اینكه حدود سه میلیارد تومان تاكنون به حساب باشگاه استقلال واریز شده است، گفت: با پرداخت این مبلغ، بخشی از مشكلات مالی باشگاه استقلال كمتر خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینكه مسوولیت شما در باشگاه استقلال چیست؟ خاطرنشان كرد: من به عنوان نماینده شركت توسعه صنایع نوین در اینجا حضور دارم و این شركت در نظر دارد با فراهم كردن زیرساخت ها، برنامه های سرمایه گذاری از طریق تبلیغات را انجام دهد.

نماینده حامی مالی باشگاه استقلال در ادامه توضیح داد: این یك شركت مهندسی است كه تاكنون طرح های مختلفی از جمله در زمینه پتروشیمی و پل های شهر تهران اجرا كرده است.

وی بیان داشت: این شركت در سال 1356 به ثبت رسیده و مركز آن در تهران است و در 12 سال اخیر هم این شركت در بخش مقاوم سازی ساختمانی فعالیت می كند.

سبك دست در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر اینكه تضمین هایی كه برای حامی مالی این باشگاه به وزارت ورزش و جوانان ارایه كرده اید چه بوده؟ گفت: این تضمین ها به صورت بانكی و ملكی و معادل تعهد مالی باقی مانده ارایه شده و تاكنون به هفت میلیارد تومان از تعهدات خود عمل كرده ایم.

وی افزود: تا یك ماه دیگر اگر بتوانیم در بخش تبلیغات موفق عمل كنیم، امكان دارد به تعهدات مالی خود نسبت به باشگاه استقلال زودتر از زمان موعد عمل كنیم.

سبك دست بیان داشت: پندار توفیقی و سعیدرضا افجه ای، دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان نماینده حامی مالی به این باشگاه از سوی شركت توسعه صنایع نوین انتخاب شده اند.

وی در پاسخ به این سوال كه این انتخاب از سوی هیات مدیره انجام شده یا از سوی حامی مالی؟ اظهار داشت: این نماینده ها با توجه سوابق آنها از سوی شركت توسعه صنایع نوین انتخاب شده اند.

ورزشی (3). ** 9250 ** 1067 ** 1590 ** 1589