۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷
کد خبر: 81171686
T T
۰ نفر

تهران - ایرنا - معاون مالی و مسئول توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان به زودی مبلغ مالی قابل توجهی به منظور حضور قدرتمند تیم ملی در رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد.

مناف هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه نخستین رالی خانوادگی ایثارگران ورزشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:‌ با توجه به نزدیكی مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 و بازی های آسیایی اینچئون،‌ هفته اول خردادماه دومین مبلغ مالی از قانون بودجه 93 كشور در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مبلغی از این اعتبار در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و بخش دیگری از آن برای حمایت مالی از كاراون اعزامی به بازی های اینچئون به رشته های مختلف اختصاص خواهد یافت.

به گفته منافع هاشمی، وزارت ورزش و جوانان سال گذشته بالغ بر 16 میلیارد و 900 میلیون تومان به فدراسیون فوتبال كمك كرده است.

بیستمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور 32 كشور از 23 خرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها با تیم های آرژانتین، ‌نیجریه و بوسنی هرزگوین هم گروه است.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی نیز در 36 رشته ورزشی از 28 شهریور تا 12 مهرماه سال جاری در شهر اینچئون كره جنوبی برگزار خواهد شد.

ورزشی (4)**1828/9250**1379
۰ نفر