۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴
کد خبر: 81171933
T T
۰ نفر
عضو فراكسیون ورزش؛فراخوان وزیر ورزش به مجلس دردستوركار نیست

تهران - ایرنا - عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه واگذاری باشگاهها به بخش خصوصی باید در شان نظام و براساس چارچوب باشد، اظهار داشت :‌ فراخوان وزیر ورزش به سبب تاخیر در این موضوع در دستور كار نیست.

محمد جوادنظری مهر روزچهارشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا در مورد خبرهای منتشره مبنی بر فراخوان وزیر ورزش وجوانان به مجلس به سبب تاخیر در واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: چنین موضوعی درفراكسیون مطرح نشده و در دستور كار نیست.

وی در باره روند واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت :‌ این كار نیازمند چارچوب و كار كارشناسی است، روند واگذاری نباید بگونه ای باشد كه در آن شاهد رانت خواری باشیم.

نظری مهر تاكید كرد‌: اجرایی شدن اینكار باید در شان نظام جمهوری اسلامی باشد، شتاب در این موضوع باعث سوء استفاده ابزاری از موقعیت باشگاه ها خواهد شد، واگذاری به بخش خصوصی باید زیر نظر وزارت ورزش انجام شود و دولت نیز بر روند كار نظارت داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال كه چه تضمینی ازسوی بخش خصوصی در باره ادامه فعالیت این باشگاههاوتامین اهداف ورزشی وهواداران بعد از خصوصی سازی وجود دارد؟ گفت: این روند ضوابط و چارچوب های خود را دارد ، سیستم تشویق و تنبیه بایدوجود داشته باشد هر بخشی كه بتواند اهداف مورد نظر را تامین كند تشویق و بخشی كه پارامترهای مورد نظر را تامین نكند تنبیه شود.

عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی واگذاری باشگاه ها به بخش خصوصی را به نفع دولت و ورزش دانست و گفت : خصوصی سازی از بار دولت می كاهد و سودهی به همراه دارد ضمن آنكه با نظارت درست دولت می توان نظرات هواداران را نیز تامین كرد.

وی تاكید كرد كه فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خصوصی سازی باشگاهها را به جد دردستور كار داشته و پیگیری می كند تا پایان سال جاری این مسئله عملی شود.

ورزشی **1630**1590
۰ نفر