۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 81172001
T T
۰ نفر

تیم ملی فوتبال ایران امروز كمپ تمرینی خود را عوض می كند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵
کد خبر: 81172001
تیم ملی فوتبال ایران امروز كمپ تمرینی خود را عوض می كند

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران كه در اردوی تداركاتی اتریش بسر می برد، امروز از كمپ تمرینی والتراسلدورف می رود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران بعد از استراحت یك روزه(سه شنبه)، تمرینات خود را صبح زیر نظر كادر فنی برگزار كرد.

درتمرین صبح امروز كه به مدت یك ساعت و سی دقیقه ای برگزار شد، بازیكنان تیم ملی پس از دویدن و گرم كردن با توپ، به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند و تمرینات تاكتیكی خود را زیر نظر كادر فنی انجام دادند.

درپایان تمرین بازیكنان ارسال از جناحین، ضربات ایستگاهی و پنالتی را تمرین كردند. ضمن اینكه دروازه بانان نیز زیر نظر دن گاسپار مربی دروازه بانان تمرینات خود را پیگیری كردند.

پیش ازشروع تمرین و به درخواست مسئول استادیوم، بازیكنان تیم ملی با حضور در ورزشگاه عكس یادگاری انداختند تا عكس تیم ملی فوتبال ایران در كنار دیگر عكس های تیم هایی كه در این كمپ حضور داشتند، قرار گیرد.

ملی پوشان كشورمان امروزراهی كمپ جدیدخود می شوند تا از صبح فردا (پنج شنبه) دور جدید تمرینات آماده سازی خود برای حضور شایسته در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل آغاز كنند.

مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل از 23 خردادماه با حضور 32 تیم برتر جهان در شش شهر برزیل آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران با تیم های بوسنی، آرژانتین و نیجریه همگروه است.

ورزشی(1)**1379
۰ نفر