۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴
کد خبر: 81172026
T T
۰ نفر
وزارت ورزش، كمیته المپیك و فدراسیون پهلوانی درگذشت سلیمانی را تسلیت گفتند

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان، ‌كمیته ملی المپیك و فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در پیام های جداگانه درگذشت علیرضا سلیمانی قهرمان جهان و پیشكسوت كشتی را به جامعه ورزش و خانواده وی تسلیت گفتند.

به گزارش ایرناازوزارت ورزش،وزارت ورزش وجوانان بانهایت تاسف وتاثر درگذشت این قهرمان جهان و پیشكسوت كشتی و پهلوان نامدار ایران را به جامعه ورزش به ویژه علاقه مندان به كشتی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است:با یادآوری سكوی قهرمانی مرحوم سلیمانی در مسابقات 1989مارتینی و مدال ارزشمندی كه آن مرحوم باشكست حریف آمریكایی برای ورزش ایران به یادگار گذاشت برای آن مرحوم از پیشگاه خداوند متعال طلب آمرزش و علو درجات و برای خانواده آن مرحوم صبر آرزو داریم.

* پیام تسلیت كمیته ملی المپیك به جامعه ورزش

كمیته ملی المپیك درگذشت علیرضا سلیمانی پیشكسوت ورزش كشتی را به خانواده محترم و بازماندگان وی ،جامعه ورزش كشور بخصوص اهالی كشتی و ملت بزرگ ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزدمنان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر آرزومند است.

* طلوع كیان : سلیمانی نخبه كشتی پهلوانی بود

فرهاد طلوع كیان رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای نیز در پیامی درگذشت پهلوان علیرضا سلیمانی را به جامعه ورزش كشور تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است:پهلوان علیرضا سلیمانی هم خبره ورزش باستانی بود هم نخبه كشتی پهلوانی كه تا آخرین روزهای زندگی اش ورزش باستانی را كنار نگذاشت.

حضور این پهلوان همیشه گرمی بخش زورخانه های مختلف بوده است ،جای خالی پهلوان سلیمانی با ویژه گی هایی كه داشت كاملا مشهود است لذا باید دیگر پهلوانان تلاش كنند تا در آینده فقدان این پهلوان به كمبود حضور وی كمتر احساس شود.

علیرضا سلیمانی بامداد امروز در سن 58 سالگی بر اثر سكته قلبی درگذشت .

ورزشی **1630**1590