۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۱۴
کد خبر: 81172599
T T
۰ نفر
كیوان صادقی: امیدواریم هندبال با برگزاری مجمع، از بلاتكلیفی خارج شود

تهران - ایرنا - مربی اسبق تیم ملی هندبال ایران گفت: حال كه با كناره گیری «جلال كوزه گری» از ریاست فدراسیون هندبال، «خسرو نصیری» به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شده، امیدواریم با برگزاری هر چه سریع تر مجمع و انتخاب رییس فدراسیون، هندبال كشورمان از بلاتكلیفی خارج شود.

«كیوان صادقی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امسال برای هندبال ایران با توجه به حضور تیم های ملی رده های سنی مختلف كشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان بسیار مهم است و باید فردی در راس فدراسیون هندبال قرار گیرد كه بتواند ضمن برنامه ریزی مطلوب، از تمامی توانایی های موجود در خانواده هندبال نیز برای موفقیت این رشته استفاده كند.

وی با قدردانی از نگاه مثبت وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسوولان این وزارتخانه به رشته هندبال افزود: مسوولان وزارت ورزش و جوانان نشان داده اند كه به خواست كارشناسان و پیشكسوتان اهمیت می دهند و برای آنها ارزش قایلند. امیدواریم انتخابات ریاست فدراسیون هندبال نیز هر چه زودتر برگزار شود.

صادقی در پاسخ به این پرسش كه آیا برای حضور در انتخابات فدراسیون هندبال نامزد می شود، گفت: در وهله نخست خیر، اما اگر دیدم افرادی كه قصد حضور در انتخابات دارند از توان زیادی برخوردار نیستند و هندبال ضربه و ضرر می بیند، به طور حتم وارد گود می شوم.

وی با اشاره به اظهارات صریح «خسرو نصیری» سرپرست جدید فدراسیون هندبال برای حضور در انتخابات گفت: بدون شك اكنون تمام فكر و ذهن نصیری، درگیر حضور در انتخابات و كسب رای اعضای مجمع است و از این رو، بهتر است مجمع فدراسیون هر چه سریع تر برگزار شود تا هندبال آسیب نبیند.

«كیوان صادقی» كارشناس ارشد مدیریت تربیت بدنی و بازیكن و مربی اسبق تیم ملی هندبال ایران است كه حدود 15 سال به عنوان بازیكن و چهار سال به عنوان مربی، تیم ملی هندبال كشورمان را در مسابقه های مختلف همراهی كرده است.

وی كه در رده باشگاهی سابقه سرمربیگری تیم های هندبال ذوب آهن اصفهان، شهید قندی یزد و پارس جنوبی را نیز در كارنامه خود دارد، همراه با این تیم ها در مجموع پنج دوره نایب قهرمان لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران شده است.

ورزشی (4). ** 7537 ** 1589