۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷
کد خبر: 81173298
T T
۰ نفر
كفاشیان: توجه به فوتبال پایه و بانوان رویكرد مهم فدراسیون است

مشهد - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: توجه به فوتبال پایه و بانوان رویكرد مهم فعالیتهای امسال در این فدراسیون است.

'علی كفاشیان' روز پنجشنبه در حاشیه 'نشست هم اندیشی مشترك هیات رییسه فدراسیون فوتبال و هیاتهای فوتبال استانهای كشور' در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این گردهمایی وضعیت و توسعه كمی و كیفی تیمهای پایه و فوتبال بانوان و حق عضویت باشگاهها و تیمها بررسی شد.

وی تبیین و اعلام آخرین سیاستها و خط مشیهای فدراسیون و بحث و تبادل نظر در زمینه راهكارهای توسعه كمی و كیفی و مشكلات فوتبال كشور را از دیگر بخشهای این همایش دانست.

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین روسای هیاتهای فوتبال استانهای مختلف مسائل و مشكلات خود را در این همایش بیان كردند و برای رفع و كاهش آنها تصمیم گیری شد.

وی همچنین با اشاره به راهیابی یك تیم از خراسان رضوی به لیگ برتر فوتبال اظهارداشت: نبود یك تیم از این استان در لیگ برتر یك خلاء مهم در این سری رقابتها بود كه با راهیابی 'تیم فوتبال پدیده' این نقیصه جبران شد.

كفاشیان افزود: همچنین با راهیابی این تیم موقعیتی برای تیمهای حاضر در لیگ برتر فراهم شد كه بیشتر به پابوسی حضرت امام رضا(ع) مشرف شوند.

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و روسای هیاتهای فوتبال استانهای كشور عصر امروز در ادامه گردهمایی خود، از امكانات زیربنایی ورزشی و از جمله فوتبال مشهد بازدید و از نزدیك با این قابلیتها آشنا می شوند.ك/2

7490/664
۰ نفر