نتيجه تيم ايران در روز نخست مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا رضايت بخش بود

تهران - ايرنا - رييس فدراسيون دوچرخه سواري با بيان اينكه تيم ايران با آمادگي خوبي در مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا حضور يافته از نتايج تيم ايران در روز نخست رقابت ها ابراز رضايت كرد.

خسرو قمري كه هم اكنون در قزاقستان بسر مي برد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در مورد وضعيت تيم اعزامي ايران به اين رقابت ها اظهار داشت : با تمرينات انجام شده تيم در وضعيت خوبي بسر مي برد و نتايج ركابزنان در روز نخست رضايت بخش بود.

وي افزود : راه يافتگان به فينال فردا در مسابقات شركت خواهند كرد ، حريفان قدرتمندي در مسابقات حضور دارند كه با تلاش ركابزنان به نتايج خوبي دست خواهيم يافت.

قمري گفت : دوچرخه سواران در ماده هاي نيمه استقامت و استقامت نيز در روزهاي آينده به ميدان خواهند آمد كه اميدواريم مدال هاي خوشرنگي را براي كشور به ارمغان آورند.

رييس فدراسيون دوچرخه سواري در مورد حضورش در جلسات كنگره ساليانه دوچرخه سواري و هم انديشي اتحاديه جهاني دوچرخه سواري UCI گفت : در اين جلسات كه با حضور مسوولان فدراسيون آسيا برگزار مي شود به ضعف در ماده تريال رشته دوچرخه سواري در آسيا و توجه نكردن به آن مباحثي مطرح خواهيم كرد.

وي توضيح داد : همچنين بحث ميزباني دومين دوره مسابقات بين المللي جام تريال پارس به ميزباني ايران ( دوره نخست در سال 91 در ايران برگزار شد ) و همچنين برگزاري مسابقات قهرماني آسيا سال 2015 در ماده تريال را نيز مطرح خواهيم كرد .

وي اظهار داشت : بحث همگاني شدن دوچرخه سواري در سطح قاره آسيا و جهان موضوع ديگري است كه در جلسات بر آن تاكيد خواهيم كرد .همچنين گزارشي از تلاش ايران براي توسعه اين ورزش دربخش همگاني و اهميت آن ارائه خواهيم كرد .

خسرو قمري رياست واصغر خالقي دبير فدراسيون دوچرخه سواري به منظور همراهي ملي پوشان در مسابقات قهرماني آسيا و حضور در جلسات كنگره ساليانه ، هيات مديره (ACC) و جلسه هم انديشي و همفكري UCI 30 ارديبهشت ماه عازم كشور قزاقستان شدند.

مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا در آستانه قزاقستان از امروز آغاز شده و تا دهم خرداد ماه ادامه دارد.

تيم دوچرخه سواري ايران 23 ارديبهشت ماه به منظور تمرين در پيست استاندارد اين كشور و حضور در اين رقابتها عازم قزاقستان شده است .

ورزشي **1630 ** 1418