۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۰
کد خبر: 81177003
T T
۰ نفر
مجمع عمومی انجمن جهانی كمیته های ملی المپیك در تایلند برگزار می شود

اصفهان - ایرنا - به رغم كودتای سیاسی و نظامی در تایلند، انجمن جهانی كمیته های ملی المپیك ( انوك ) تاكید كرد: مجمع این انجمن در زمان مقرر در تایلند برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شبكه الكاس و الدوری قطر روز یكشنبه به نقل از انجمن جهانی كمیته های ملی المپیك ( انوك ) اضافه كرد: مجمع عمومی این انجمن روزهای 6 و 8 نوامبر در بانكوك پایتخت تایلند برگزار می شود.

ارتش تایلند روز پنجشنبه گذشته پس از هفت ماه تظاهرات خیابانی و اعتراض های خونین مردم این كشوراعلام كرد:قدرت راازدولت این كشور در دست گرفته است.

پیش ازاین انجمن جهانی كمیته های ملی المپیك به ریاست«شیخ احمد الفهد الصباح » در مجمع عمومی گذشته خود، بانكوك پایتخت تایلند را به عنوان محل برگزاری مجمع آینده این انجمن انتخاب كرد.

شبكه الكاس والدوری قطرگزارش داد: پس از كودتا در تایلند،«حسین المسلم » ازكویت و « جیونیلا لیندبرگ»ازسوییس نمایندگان انوك با سفربه تایلند نشستی را با مسوولان كنونی این كشور برگزار كردند.

براساس این گزارش، در این نشست، نمایندگان انوك امورمربوط به صدور روادید و مسائل مربوط به تامین امنیت شركت كنندگان در مجمع عمومی انوك را با مسوولان تایلندی بررسی كردند.

به گزارش الكاس والدوری، نمایندگان انوك با نتایج خوبی بازگشتندوتاكید كردند كه تایلند برای میزبانی مجمع عمومی انجمن جهانی كمیته های ملی المپیك آمادگی دارد.

205 كشور جهان از جمله ایران در انوك عضویت دارند.

قرار است تا شروع مجمع عمومی انوك هرماهه نمایندگان این انجمن با سفر به تایلند شرایط میزبانی این كشور برای میزبانی مجمع عمومی انجمن جهانی كمیته های ملی المپیك ( انوك ) را مورد بررسی قرار دهند.

قرار است در مجمع آینده انوك ، رییس جدید این انجمن برای مدت چهار سال انتخاب و اعضای كمیته اجرایی این انجمن برگزیده شوند.

«شیخ احمد الفهد الصباح » از كویت از آوریل سال 2012 پس از « فاسكز رانیا » از مكزیك به عنوان تنها نامزد ریاست این انجمن، ریاست انجمن جهانی انوك را برعهده گرفت.

7132
۰ نفر