۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۹
کد خبر: 81177117
T T
۰ نفر
تیم بسكتبال با ویلچر ایران سه مسابقه تداركاتی برگزار می كند

تهران - ایرنا - ملی پوشان ایران قبل از رقابت های بسكتبال با ویلچر قهرمانی جهان ، مسابقات تداركاتی با تیم های سوئد، كره جنوبی و تركیه برگزار می كنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، قرعه كشی رقابت های بسكتبال با ویلچر قهرمانی جهان انجام شد و تیم ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها با تیم های اسپانیا ، هلند و ژاپن هم گروه شد.

به گفته عباس آقا كوچكی سرمربی تیم بسكتبال با ویلچر ایران، به منظور آمادگی تیم ملی ایران دومین مرحله اردوی این تیم با حضور 15 ملی پوش در شهر آمل برگزار می شود و هدف كادر فنی در این مرحله از اردو انجام كارهای تاكتیكی همراه با آماده سازی بدنی بازیكنان است.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسكتبال با ویلچر از 6 تا 13 خرداد ماه در شهر آمل برگزار می شود.

آقا كوچكی گفت: در مجموع سه مرحله اردوی آمادگی برگزار خواهد شد و سپس تیم ملی به منظور شركت در تورنمنتی تداركاتی چند روز زودتر وارد كره جنوبی خواهد شد تا بازیكنان با برگزاری مسابقات تداركاتی از نظر شرایط آب و هوایی و بدنی آماده تر شوند. این مسابقات تداركاتی از 7 تا 10 تیرماه با تیم ها سوئد، كره جنوبی و تركیه برگزار می شود.

سرمربیگری تیم بسكتبال با ویلچر به عهده عباس آقا كوچكی است و حسن لاچینی و سید كاظم حسینی به عنوان مربی بدنساز و سرپرست وی را همراهی خواهند كرد.

وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مهدی قربانی، مرتضی غریبلو، علیرضا احمدی(زنجان)، ایمان بیك زاده (لرستان)، مرتضی عابدی(مركزی)، حسن عبدی، غلامرضا نامی(خراسان رضوی)، اسماعیل حسین پور (آذربایجان شرقی)، محمد صحی، امید هادی اظهر(تهران)،سامان بلاغی(فارس)، محسن طلوعی(اردبیل) نفرات دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی بسكتبال با ویلچر هستند.

مسابقات بسكتبال با ویلچر قهرمانی جهان از 12 تا 22 تیر ماه و با حضور 16 تیم از سراسر جهان در كره جنوبی برگزار خواهد شد.

ورزشی (1)**1828**1584