۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۵۷
کد خبر: 81177215
T T
۰ نفر
معاونان ورزشی، پزشكی و حقوقی باشگاه استقلال انتخاب شدند

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت : در نشست روز یكشنبه هیات مدیره این باشگاه، معاونان ورزشی،پزشكی وحقوقی باشگاه استقلال انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، بهرام افشارزاده روز یكشنبه پس از اتمام نشست هیات مدیره باشگاه استقلال افزود:علی نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی این باشگاه انتخاب شد. امین نوروزی به عنوان معاون پزشكی و محسن بزرگی به عنوان معاون حقوقی در سمت خود ابقا شدند و جواد گودرزی به عنوان رییس كمیته انضباطی باشگاه تعیین شد.

وی افزود:بزودی مدیران سایر كمیته ها را معرفی خواهیم كرد تا كارها با سرعت بیشتری ادامه پیدا كند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره مالكیت باشگاه استقلال و كمپ این تیم نیز گفت:مهمترین محور نشست هیات مدیره این باشگاه بحث مالكیت این باشگاه و كمپ آن است كه بزودی با تعامل مناسب نسبت به نهایی شدن مساله آن ها اقدام خواهیم كرد.

افشارزاده درپاسخ به سووالی مبنی براینكه آیا صحت دارد، قلعه نویی درانتخاب كادر فنی باید ازشما نظر خواهی كند، گفت: قلعه نویی كادر فنی خود را با نظر مشورتی من انتخاب خواهد كرد.

وی درباره شركت مهدی تاج رییس سازمان لیگ در نشست امروز هیات مدیره این باشگاه نیزتصریح كرد: من از تاج برای شركت درجلسه هیات مدیره دعوت به عمل آوردم و وی نیز استقبال كرد.

افشارزاده درپاسخ به سووالی مبنی براینكه آیا تاج برای تعیین سقف قراردادها وسقف بودجه باشگاه به هیات مدیره آمده است؟،گفت:به هیچ وجه این مباحث مطرح نبود از او دعوت شده بود و او امروزدراین جلسه شركت كرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز نگرانی از وضعیت خبرنگاران و انتظار آنان در محل این باشگاه نیز اظهارداشت: بزودی محلی برای خبرنگاران در باشگاه احداث خواهیم كرد تا شان آنان رعایت شود.

وی درباره پرداخت 21میلیون تومان از سوی باشگاه بابت حق آژانس نیزگفت: بدهكاری باشگاه زیاد است و ما درحال پیگیری این بدهی ها هستیم راجع به این موضوع هم باید بگویم با یك آژانس قراردادامضا شده و نزدیك به این مبالغ به آنان بدهكاریم.

ورزشی(2)**7537**1590