۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹
کد خبر: 81185762
T T
۰ نفر
نتايج ديدارهاي تداركاتي ؛تساوي آلمان با كامرون و فرانسه با پاراگوئه

تهران -ايرنا- ديدارهاي تداركاتي جام جهاني 2014 يكشنبه شب پيگيري شد و براين اساس ديدار تيم هاي ملي فوتبال آلمان با كامرون و فرانسه با پاراگوئه با نتيجه مساوي به پايان رسيد.

به گزارش ايرنا، تيم ملي فوتبال آلمان يكشنبه شب به منظور آماده سازي براي جام جهاني برزيل با تيم ملي كامرون ديدار كرد كه اين بازي دوستانه با نتيجه تساوي 2-2 به پايان رسيد.

گل هاي اين ديدار را توماس مولر و آندره شورله در دقايق 66 و 71 براي آلمان و اتوئو و چوپو موتينگ در دقايق 62 و 78 براي كامرون به ثمر رساندند. اين بازي در ورزشگاه بورسيا مونشن گلادباخ آلمان برگزار شد.

همچنين تيم ملي فوتبال فرانسه نيز به منظور كسب آمادگي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل، در ديداري دوستانه مقابل پاراگوئه حاضر شد كه اين بازي نيز با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

اين ديدار در شهر نيس فرانسه برگزار شد.

گل هاي اين ديدار را گريزمن در دقيقه 82 براي فرانسه به ثمر رساند و كاسرس نيز در دقيقه 89 بازي را به تساوي كشاند.

علاوه براين تيم هاي ملي آمريكا و تركيه نيز با يكديگر ديدار كردند و اين بازي نيز با نتيجه 2 بر يك به نفع آمريكا پايان يافت.

فابيان جانسون و كلينت دمپسي گل هاي تيم ملي آمريكا و سلجوك اينان نيز گل تيم ملي تركيه را به ثمر رساند.

تيم ملي سوئد از تيم هايي كه نتوانست به جام جهاني 2014 برزيل راه يابد نيز با تيم ملي بلژيك ديداري دوستانه برگزار كرد كه اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به پايان رسيد . گل هاي اين ديدار را لوكاكو و آزار به ثمر رساندند.

جام جهاني 2014برزيل از بيست و سوم خردادماه امسال آغاز مي شود.

ورزشي ***547**1581