۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱
کد خبر: 81185857
T T
۰ نفر
همه بازيكنان انگليسي بايد در همخواني سرود ملي اين كشور مشاركت كنند

تهران - ايرنا - سرمربي تيم ملي انگليس از همه بازيكنان اين تيم خواست، در جام جهاني 2014 در همخواني سرود ملي اين كشور مشاركت كنند.

به گزارش اسكاي اسپورتس، روي هاجسون 66 ساله خطاب به بازيكنانش گفت: به ندرت مي بينيد كه تيم مقابل شما هنگامي كه سرود ملي شان نواخته مي شود دست ها را به نشانه احترام بر سينه نگذارند و با آن همخواني نكنند. ما هم بايد همين كار را انجام بدهيم.

تيم ملي انگليس يكشنبه به منظور آماده سازي براي رقابت هاي جام جهاني رهسپار ميامي شد و قرار است در اين هفته در آمريكا ، دو بازي دوستانه را با تيم هاي اكوادور و هندوراس برگزار كند.

هاجسون اظهار داشت: من به نوبه خود به عضويت در تيم ملي انگليس افتخار مي كنم و از اين رو همه ما بايد در همخواني سرود تيم ملي انگليس مشاركت كنيم.

وي افزود : با توجه به تغييرات وسيع در تيم ملي انگليس شايد بايد به بازيكنانم براي مشاركت در اين زمينه يادآوري كنم. اميدوارم شاهد همخواني آنها در هنگام اجراي سرود ملي كشورمان باشم.

هاجسون كه تيمش در گروه D با تيم هاي اوروگوئه، ايتاليا و كاستاريكا هم گروه است، از آمادگي و پيشرفت بازيكنان خود راضي است.

تيم انگليس روز جمعه در يك بازي دوستانه پيش از ترك انگليس به مقصد ميامي، با نتيجه سه بر صفر در مقابل پرو به پيروزي رسيد.

هاجسون در اين مورد گفت : از دو اردوي آمادگي تيم بسيار راضي هستم و از عملكرد بازيكنانم در بازي مقابل پرو و برد آنها در روز جمعه نيز رضايت كامل دارم. روي هم رفته از جايگاه فعلي تيمم كاملا خرسندم. ولي تاكيد مي كنم كه بايد جنبه احتياط را هم رعايت كنيم. واضح است كه نمي خواهم در اظهاراتم چيزي بگويم كه عده اي آن را دستاويز قرار داده و به جنجال آفريني رسانه اي بپردازند زيرا قطعا اين چيزي نيست كه ما به دنبالش هستيم.

وي خاطرنشان كرد : هنوز كارهاي زيادي داريم كه انجام دهيم. دو هفته به موعد بازي ما با ايتاليا در جام جهاني مانده و در اين مدت بايد روي آمادگي تيم كار كنيم. بازيكنانم بايد در بالاترين سطح آمادگي بدني باشند. ما مشتاقانه منتظر اين بازي ها هستيم و صادقانه بگويم در دو هفته گذشته تمام بازيكنان دقيقا مطابق برنامه مورد نظرم پيش رفته اند و حالا منتظر عملكرد آنها در دو هفته آينده هستم.

ورزشي**643**9126**1581
۰ نفر