۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷
کد خبر: 81185965
T T
۰ نفر
راز قطب علمي تيم ملي فوتبال انگليس فاش شد

تهران - ايرنا - انگليس در حال ساخت يك قطب علمي مختص جام جهاني است تا به گردآوري اطلاعات تمامي 64 بازي جام جهاني 2014 بپردازد.

به گزارش ديلي ميل، اتحاديه فوتبال انگليس قصد دارد در اين قطب با استفاده از تركيب روش هاي قديمي و همچنين دانش روز دنيا، فيلم مسابقات را تحليل كند.

مايك ريگ رييس استعداديابي ودن اشوورث مديرتوسعه نخبگان اتحاديه انگليس به همراه گرت ساوتگيت سرمربي تيم زير 21 سال اين كشور از كارشناسان اين تيم هستند.

اين افراد قرار است ابتدا رقباي احتمالي انگليس را مورد مطالعه قرار داده و طبق معمول قبل ازهر بازي گزارشي از نقاط ضعف و قوت هر تيم راارايه دهند و سپس به تحليل آنها در قطب علمي بپردازند.

مسووليت قطب بر عهده استيو او برايان تحليلگر مسائل فوتبال در اتحاديه انگليس و دستيار او مايك بيكر خواهد بود.

اين افراد با همكاري كارشناس هاي مختلف فوتبال شامل استعداد ياب ها و مربياني كه در محل قطب واقع در ورزشگاه تيم ملي انگليس مستقر خواهند شد، تمامي بازي ها را تماشا كرده و نتايج خود را در قالب يك بسته اطلاعاتي براي روي هاجسون در ريودوژانيرو ارسال خواهند كرد تا وي تاكتيك ها و استراتژي هاي تيم را بر اساس آن بچيند.

بنابراين گزارش، خود هاجسون هم كه ديد روشنفكرانه اي نسبت به استفاده از شيوه هاي جديد جمع آوري داده ها دارد، قرار است از بخشي از اين اطلاعات براي كنترل واكنش بازيكنان نسبت به گرما استفاده كند. دستگاه كنترل ضربات قلب و همچنين فن آوري مكانيابي GPS نيز در تمرينات و به درخواست هاجسون در مسابقات، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

اين اطلاعات بعد از جام جهاني براي مطالعه عوامل موفقيت در رقابت هاي آينده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ورزشي**9126**1379