۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۵۶
کد خبر: 81190502
T T
۰ نفر
نفرزاده: پیروزی برابر برزیل به كمی دقت نیاز داشت

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: پیروزی بر تیم ملی والیبال برزیل دور از دسترس نبود به شرطی كه بازیكنان ایران كمی دقت خود را افزایش می دادند.

به گزارش ایرنا، فرهاد نفرزاده، افزود: اگر بازیكنان ایران تمركز و دقت خود را كمی افزایش می دادند می توانستیم برزیل را در خانه خودشان شكست دهیم.

وی با بیان اینكه در ست نخست این بازی بازیكنان ایران امتیازات خوبی را جبران كردند، خاطر نشان كرد: اگر ملی پوشان در همان ست نخست پیروز میدان می شدند، بازی به ست های چهارم و پنجم نمی كشید و ایران سه بر صفر پیروز بود.

سرمربی تیم والیبال جوانان كه در یك برنامه رادیویی صحبت می كرد، تصریح كرد: تیم ایران شروعی خوبی نداشت و امتیازهای حساس را از دست داد، اما در ست های دوم و سوم به مراتب بهتر شد. برزیل در دفاع روی تور ضعف داشت و بازیكنان از این موضوع به درستی بهره بردند.

وی تاكید كرد: بچه ها باید بازی را محكم شروع می كردند. سرویس های زیادی خراب شد، كه نباید اینگونه می شد. البته نام برزیل كمی استرس برای بازیكنان ایران داشت اما در ست های بعدی توانستند به این استرس غلبه كنند.

نفرزاده در باره نقاط قوت تیم برزیل نیز گفت: حملات آنان نسبت به ایران بهتر بود، بازیكنان ایران باید تمركز دفاعی خود را بهتر كنند و اگر در سرویس ها دقت بیشتری داشتیم، می توانیم دریافت برزیل را با مشكل روبرو كنیم.

وی تصریح كرد: در ست سوم شروعی خوبی داشتیم در حمله و دفاع روی تور امتیازات خوبی گرفتیم. در اواخر ست دوم و ابتدای ست سوم نشان دادیم كه دقت بازیكنان بیشتر شود، شكست برزیل دور از انتظار نیست.

تیم ملی والیبال ایران امروز در نخستین بازی خود در برابر برزیل در هفته سوم لیگ جهانی والیبال سه بر دو مغلوب این تیم شد.

ملی پوشان ایران فردا شنبه در چهارمین بازی خود در لیگ جهانی به مصاف برزیل خواهند رفت.

ورزشی(3)** 1379