كواچ:برزیل پیروز نشد، ایران باخت/ نمی دانم در ست های سوم و چهارم چه اتفاقی برای بازیكنان افتاد

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل در مسابقه امروز برابر ایران پیروز نشد، بلكه این ما بودیم كه باختیم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، اسلوبودان كواچ پس از شكست سه بر دوی ایران مقابل برزیل، اظهار داشت: در ست های دوم و سوم بازی خوبی ارائه كردیم، اما پس از آن مانند یك تیم عمل نكردیم. بازیكنان رو به بازی انفرادی آوردند و هماهنگی تیمی را فراموش كردند.

وی ادامه داد: در این شرایط رسیدن به پیروزی آسان نیست زیرا بازی كردن مقابل برزیل در هر شرایطی كار سختی است. از این نتیجه خوشحال نیستم چون فكر می كنم برزیل پیروز نشد، بلكه ما نتیجه را واگذار كردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان كرد: نمی دانم چه اتفاقی برای بازیكنان در ست های چهارم و پنجم رخ داد اما آنها بازی تیمی را فراموش كردند. در این بازی سرویس و دفاع روی تور خیلی خوب كار كردیم، اما اشتباهات زیاد بازیكنان اجازه نداد به پیروزی برسیم.

وی افزود: باید بازی امروز را بررسی كنیم تا مشخص شود كه مشكل تیم چیست و آن را برای مسابقه بعد حل كنیم. باید در بازی های بعدی هم مانند مسابقه با برزیل سرویس بزنیم تا به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

تیم ملی والیبال فردا شنبه در چهارمین بازی خود به مصاف برزیل خواهد رفت و سپس راهی تهران می شود.

ورزشی(1)**1379